Dzięki wykorzystaniu najnowszych funkcjonalności w aplikacji Messenger, w tym m.in. Chatbota czy silnika „NLP” (Przetwarzanie Języka Naturalnego), klienci mogą skorzystać z użytecznych funkcjonalności dostępnych na smartfonie, tablecie oraz komputerze. Kluczowym rozwiązaniem, wspierającym poszkodowanych w trudnych dla nich momentach, jest możliwość zgłoszenia szkód za pomocą Messengera. Dzięki temu klient posiadający smartfona może przejść przez proces likwidacji bez konieczności kontaktu telefonicznego czy spotkania z rzeczoznawcą.

Klienci odwiedzający profil Warty w aplikacji Messenger mogą obecnie skorzystać z Chatbota, który zapewnia szybką odpowiedź na kluczowe pytania dotyczące ubezpieczeń i Warty, przy zachowaniu najwyższych standardów ochrony danych osobowych. W przypadku pojawienia się zbyt skomplikowanych pytań, przełącza automatycznie rozmowę do konsultanta Warty, dzięki ścisłej synchronizacji Messengera z Działem Obsługi Klientów. Wsparcie Chatbota umożliwia kontakt klientom z Warty praktycznie 24 godziny na dobę. Messenger Warty zapewnia także funkcjonalności w postaci:

  • Zgłoszenia szkody – korzystając z tego rozwiązania klient może w kilku intuicyjnych krokach zgłosić szkodę majątkową w Warcie, w tym z tytułu polisy OC komunikacyjnego. Liczba danych wpisywanych przez poszkodowanego została ograniczona do niezbędnego minimum. Po ich wypełnieniu klient otrzyma potwierdzenie zgłoszenia, a przez kolejne kroki może przejść korzystając z aplikacji Warta Mobile.
  • Bazy wiedzy – to rozwiązanie umożliwia znalezienie odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania klientów dotyczące ubezpieczeń, procesów, obsługi klienta czy produktów Warty. Odpowiedzi dostępne są 24/7.
  • Pola kontaktu – prosta ścieżka kontaktu z Wartą, w tym szybkie połączenie z infolinią Warty.

Cały artykuł dostępny tutaj.