OC Szybka Wypłata

Jesteś poszkodowany w wypadku, a masz tylko OC? Nie musisz szukać kontaktu do ubezpieczyciela sprawcy! Szkodę zgłoś do nas a my się nią zajmiemy.

1.

Innowacyjne rozwiązanie

OC Szybka Wypłata to rozwiązanie Warty poszerzające rynkowy system Bezpośredniej Likwidacji Szkód. Dzięki niemu nie musisz się zastanawiać, czy ubezpieczyciel sprawcy jest w „BLS", tylko zgłaszasz szkodę w Warcie

2.

Warta Mobile – rewolucja w likwidacji szkód

Aplikacja WARTA Mobile pozwala w prosty sposób przejść przez proces likwidacji szkody. Na bieżąco możesz sprawdzać co dzieje się w Twojej sprawie. Możesz też kontaktować się z firmą poprzez messengera. Aplikacja ułatwi Ci wymianę dokumentów z Wartą.

3.

Pomoc na miejscu wypadku

Specjalnie przeszkoleni konsultanci dyżurujący 24 godziny na dobę, krok po kroku podpowiedzą co należy zrobić po wypadku lub kolizji. Jeśli będzie taka potrzeba zorganizują holowanie oraz podpowiedzą gdzie znaleźć dobry warsztat współpracujący z Wartą czy parking strzeżony.

4.

Likwidacja szkody bez utraty zniżek

Zgłoszenie szkody z OC Szybka Wypłata nie ma wpływu na zniżki za OC czy AC. Fakt wypłaty nie jest odnotowywany w bazie szkód Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego.

5.

Bez kłopotów z rozliczeniem z ubezpieczycielem sprawcy

Inny kierowca uszkodził Twoje auto? Z OC Szybka Wypłata dostaniesz odszkodowanie od Warty, nawet, jeśli nie masz AC. Przejmujemy wszystkie formalności związane z rozliczeniem szkody z ubezpieczycielem sprawcy.

 

 

Co warto wiedzieć o Warta OC Szybka Wypłata?

Kliknij jedną z zakładek, aby zapoznać sie z dodatkowymi informacjami.

  • OC Szybka Wypłata a rynkowy system BLS
  • Zakres ochrony
  • Składki
  • Zawarcie umowy
  • Po szkodzie
  • Czy przystąpienie Warty do systemu Bezpośredniej Likwidacji Szkód (BLS) zmienia zakres OC Komfort?
  • Nie. Nadal w pakiecie OC Komfort, oferujemy usługę bezpośredniej likwidacji szkody w ramach ubezpieczenia OC Szybka Wypłata oraz pomoc na drodze po wypadku w ramach Assistance Standard. To oznacza, że:

    • Warta zajmie się likwidacją ich każdej szkody o rozmiarach nie większych niż 500 tys. zł (a nie 30 tys. zł jak w rynkowym systemie BLS).
    • nasi klienci mogą też liczyć na organizację i pokrycie kosztów holowania, jeśli samochód będzie poważnie uszkodzony
    • jeśli konieczny jest wynajem samochodu zastępczego, Warta podejmuje się organizacji takiego samochodu i pokrywa koszty z tym związane.
  • Co w sytuacji gdy będę poszkodowany przez kierowcę ubezpieczonego w towarzystwie, które nie przystąpiło do rynkowego systemu BLS?
  • Każdy posiadacz OC Szybka Wypłata może liczyć na usługę bezpośredniej likwidacji szkody, bez względu na to w którym towarzystwie był ubezpieczony sprawca wypadku. Warta nie tylko przyjmie zgłoszenie takiej szkody, ale też zlikwiduje ją od początku do końca. Nasz klient nie będzie musiał kontaktować się z ubezpieczycielem sprawcy. 

  • Mam OC Szybka Wypłata w wersji z limitem do 5 tys. zł. Co dla mnie oznacza przystąpienie Warty do rynkowego systemu BLS?
  • Oznacza to, że w każdym wypadku będziemy stosować korzystniejsze zasady postępowania w razie szkody. W praktyce więc:

    • zajmiemy się więc w pełni szkodami, których wartość nie przekracza 30 tys. zł (zgodnie z rynkowym standardem BLS)
    • zorganizujemy i pokryjemy koszty holowania jeśli samochód jest poważnie uszkodzony
    • zorganizujemy samochód zastępczy i pokryjemy koszty z tym związane.

    Oczywiście przy odnowieniu umowy na kolejny rok bez dodatkowych opłat oferujemy OC Szybka Wypłata z limitem do 500 tys. zł i szerszym zakresem usług. 

  • Komu polecamy OC Szybka Wypłata?
  • Warta OC Szybka Wypłata polecamy każdemu, komu zależy, żeby szkodę likwidował mu wybrany ubezpieczyciel, a nie towarzystwo sprawcy wypadku. Do tej pory tylko kupując AC w określonym towarzystwie decydowaliśmy, że to ono będzie zajmowało się naszą szkodą. Teraz wystarczy mieć OC Komfort w Warcie wzbogacone o OC Szybka Wypłata.

  • Jaką pomoc na miejscu wypadku gwarantuje OC Szybka Wypłata?
  • W pakiecie OC Komfort, obok OC Szybka Wypłata, znajduje się Assistance Standard. Dzięki temu specjalnie przeszkoleni konsultanci Centrum Obsługi Klienta Warty dyżurują przez cały tydzień, 24 godziny na dobę. Od razu po wypadku warto do nich zadzwonić, a oni krok po kroku podpowiedzą co dalej robić. Wspieramy lienta tuż po wypadku. Jeśli to konieczne, zorganizujemy i pokryjemy koszty holowania samochodu. Jeśli klient będzie tego oczekiwał, podpowiemy mu gdzie znajdzie dobry warsztat współpracujący z Wartą czy parking strzeżony.

    Poszkodowanym klientom, w ramach ubezpieczenia OC Szybka Wypłata oferujemy usługę likwidacji szkody. Przejmujemy na siebie wszystkie formalności związane z całym procesem.  

  • Jakie szkody obejmuje OC Szybka Wypłata?
  • OC Szybka Wypłata obejmuje szkody w mieniu polegające na uszkodzeniu lub zniszczeniu ubezpieczonego pojazdu, jego części  lub wyposażenia wyrządzone z winy kierującego innym pojazdem, ubezpieczonego w zakresie OC w innym zakładzie ubezpieczeń.

    Dodatkowo mogą to być:

    • szkody w bagażu przewożonym w pojeździe (zarówno należącym do kierowcy, jak i pasażerów)
    • pokrycie kosztów holowania czy parkowania
    • koszty dodatkowego badania technicznego
    • koszty wynajmu pojazdu zastępczego lub inne wydatki związane z brakiem możliwości korzystania z pojazdu 
  • Czy OC Szybka Wypłata obejmuje szkody zagraniczne?
  • Nie. OC Szybka Wypłata działa tylko w przypadku szkód spowodowanych na terytorium RP, przez kierujących pojazdami zarejestrowanymi w Polsce i objętych obowiązkowym ubezpieczeniem OC komunikacyjnym. 

  • Ile kosztuje OC Szybka Wypłata?
  • To opcja dodawana bezpłatnie kupującym OC Komfort w Warcie.

  • Kto może zostać objęty ubezpieczeniem OC Szybka Wypłata?
  • Ubezpieczenie OC Szybka Wypłata otrzymuje bezpłatnie kupujący OC Komfort w Warcie, posiadacz samochodu osobowego lub ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony i ładowności do 800 kg.

  • Na jaki okres może być zawarta taka umowa?
  • Umowa jest zawierana na 12 miesięcy.

  • Co zrobić po wypadku mając OC Szybka Wypłata?
  • Przede wszystkim jak najszybciej skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta Warty. Specjalnie przeszkoleni konsultanci dyżurują przez cały tydzień, 24 godziny na dobę. Od razu po wypadku warto do nich zadzwonić, a oni krok po kroku podpowiedzą co dalej robić.

    Można to zrobić ze zwykłego telefonu, ale posiadacze smartfonów mogą po  zakupie polisy Warty zainstalować sobie specjalną aplikację Warta Mobile. Jej zaletą jest to, że można za jej pomocą zarówno wezwać pomoc, jak i zgłosić szkodę. Co ważne, dzięki geolokalizacji nasz operator może łatwo zlokalizować dokładne miejsce pobytu klienta i wysłać np. holownik.

    W oczekiwaniu na jego przyjazd klient może przy użyciu aplikacji zrobić zdjęcia uszkodzeń, podać informacje dotyczące przebiegu wypadku czy dane sprawcy i od raz zgłosić szkodę. Oczywiście może to zrobić również tradycyjnie, w czasie rozmowy telefonicznej czy z domu - na spokojnie - przez Internet.

  • Jak zgłosić szkodę z OC Szybka Wypłata?
  • Szkodę można zgłosić na cztery sposoby:

    • bezpośrednio z miejsca wypadku korzystając z aplikacji na smartforny Warta Mobile
    • z domu lub pracy korzystając ze specjalnego formularza na stronie internetowej Warty
    • wysyłając SMS o treści SZKODA na numer 661 001 581
    • w dowolnym momencie dzwoniąc do Centrum Obsługi Klienta Warty na numer 801 308 308 lub +48 502 308 308
  • Jak wygląda likwidacja szkody z OC Szybka Wypłata?
  • Po przyjęciu zgłoszenia szkody, likwidator może podjąć zaproponować jej likwidację w trybie uproszczonym. Wtedy odszkodowanie jest wypłacane tylko na podstawie ugody telefonicznej, bez konieczności oględzin samochodu czy przedstawiania faktur za naprawę.
    Jeśli szkoda jest likwidowana z zwykłym trybie samochód jest oglądany przez rzeczoznawcę. Po oględzinach likwidator może zdecydować o wypłacie na podstawie kosztorysu. Klient może też wybrać rozliczenie szkody po przedstawieniu faktur za naprawę. Jest też możliwe bezgotówkowego rozliczenie szkody z warsztatem. Wtedy warto skorzystać z sieci około 500 warsztatów współpracujących w Wartą.

Zadaj własne pytanie