Koniecznie zanotuj sobie w telefonie numer kontaktowy, pod który należy zadzwonić w razie problemów w czasie wyjazdu.

Dobrze jest zabrać ze sobą dokument ubezpieczenia, w którym będzie określony zarówno zakres ochrony, jak i sumy ubezpieczenia. Nigdy nie wiadomo, gdzie trafisz potrzebując pomocy, więc lepiej mieć przy sobie taki dokument. Oczywiście w większości przypadków, wystarczy telefon do Centrum Obsługi Klienta Warty (COK), żeby potwierdzić fakt objęcia ochroną.

W sytuacji nagłego zachorowania, wypadku lub innego zdarzenia w ramach którego potrzebujesz pomocy zadzwoń do COK  +48 502 308 308Zgłoszenia szkód przyjmujemy od poniedziałku do piątku od godziny 7 do 20 oraz w soboty od godziny 8 do 16. Zgłoszenia w sprawie pomocy assistance przyjmujemy przez cały tydzień, 24 godziny na dobę.

Jeśli nie możesz od razu poinformować COK (np. w skutek utraty przytomności po wypadku), zrób to później. Jeśli w międzyczasie, Ty lub Twoja rodzina dostaliście już jakieś rachunki czy recepty i wydaliście pieniądze z własnej kieszeni. Zwrócimy Ci je po powrocie do Polski. Pamiętaj o zbieraniu wszystkich dokumentów dotyczących leczenia i rachunków!

Pamiętaj! Im szybciej poinformujesz nas o problemach, tym szybciej i lepiej będziemy mogli Ci pomóc.