Praca w strukturach Warty

Gdy mówimy o strukturach Warty, mamy na myśli ponad 40 departamentów w 8 pionach. Mimo że jesteśmy firmą ubezpieczeniową, zatrudniamy specjalistów z różnych dziedzin i o różnych profilach zawodowych. Niezależnie od tego jakie obszary i zagadnienia Cię interesują, u nas znajdziesz pracę, która pozwoli Ci się realizować.

Kogo szukamy?

Dlaczego warto?

Jak przebiega proces rekrutacji?

Twoja aplikacja

Dbamy o standardy procesu rekrutacji i bezpieczeństwo danych osobowych naszych Kandydatów. Dlatego, jeśli chcesz wziąć udział w rekrutacji, zaaplikuj poprzez ogłoszenie na naszej zakładce Kariera lub na pracuj.pl.

Selekcja kandydatów

Informacje zawarte w Twoim CV i formularzu aplikacyjnym zostaną przeanalizowane przez Rekrutera pod kątem zgodności z wymaganiami stanowiska, o które się ubiegasz. Jeżeli Twoja kandydatura zostanie zakwalifikowana, skontaktujemy się z Tobą i zaprosimy do kolejnego etapu.

Spotkanie rekrutacyjne

W trakcie wywiadu będziemy chcieli poznać Twoje doświadczenia zawodowe, przebieg kariery, kompetencje oraz oczekiwania wobec stanowiska. W zależności od rodzaju stanowiska możemy zaprosić Cię także do wykonania testów analitycznych, zadania typu business case czy do udziału w Assessment Center.

W chwili obecnej większość spotkań odbywa się zdalnie. Staramy się ograniczyć ilość etapów do minimum. Szanujemy Twój czas!

Wybór kandydata i złożenie oferty

Na podstawie zebranych informacji przyszły bezpośredni przełożony, we współpracy z Rekruterem, dokona wyboru kandydata. Jeżeli będziesz to Ty, menedżer skontaktuje się z Tobą, żeby złożyć ofertę pracy. Jeżeli wybrany zostanie inny kandydat, po zakończeniu procesu poinformujemy Cię o tym.

Chcesz dobrze zaprezentować się podczas rekrutacji?

Sprawdź, co u nas słychać

Najnowsze oferty pracy

Kolejni kandydaci z sukcesem odpowiadają na oferty, od których zaczyna się
ich przygoda w Warcie. Co Ty wybierzesz dla siebie?