Gwiazda Jakości Obsługi 2019

Polski Program Jakości Obsługi to jedno z największych badań opinii publicznej dotyczące jakości obsługi klientów. W tegorocznym badaniu po raz kolejny Warta otrzymała najlepszy wynik na rynku i wyróżnienie – „Gwiazda Jakości Obsługi 2019"

Laur Konsumenta 2019

Warta po raz kolejny uzyskała I miejsce w plebiscycie Laur Konsumenta aż w dwóch kategoriach! W tym roku Złote Godło zostało przyznane Ubezpieczeniom na życie oraz Ubezpieczeniom domów i mieszkań.

Konsumencki Lider Jakości GRAND PRIX 2018

Organizator rankingu Konsumencki Lider Jakości – przyznał nam elitarne wyróżnienie Grand Prix za całoroczne dokonania w 2018 r. w obszarze likwiadacji szkód. Konsumencki Lider Jakości 2018 to ogólnopolski program konsumencki, realizowany przez redakcję Strefy Gospodarki, ogólnopolskiego dodatku do Dziennika Gazeta Prawna.

Gwiazda Jakości Obsługi 2018

Gwiazda Jakości Obsługi 2017 Polski Program Jakości Obsługi to jedno z największych badań opinii publicznej dotyczące jakości obsługi klientów. W tegorocznym badaniu po raz kolejny Warta otrzymała najlepszy wynik na rynku i wyróżnienie – „Gwiazda Jakości Obsługi 2018"

Laur Konsumenta 2018

Laur Konsumenta to ogólnopolski projekt konsumencki, w którym są wyłaniane najpopularniejsze produkty. Warta została wyróżniona za ubezpieczenia na życie oraz komunikacyjne.

Dobry Produkt 2018

Ubezpieczenie Warta dla Ciebie i Rodziny otrzymało tytuł DOBRY PRODUKT 2018 – Wybór Konsumentów. Wyróżnienie przyznawane jest na podstawie ogólnopolskich badań postaw i preferencji konsumenckich.

Rekomendacja "M Jak Mieszkanie 2018"

Rekomendacja M Jak Mieszkanie – wyróżnienie przyznane przez popularny magazyn wnętrzarski M Jak Mieszkanie za ubezpieczenie mieszkaniowe Warta Dom Komfort doceniające wielowymiarowość i kompleksowe podejście do ochrony domu i jego mieszkańców.

Superbrands Polska Marka 2018

W tegorocznej edycji konkursu Warta została po raz trzeci laureatem Superbrands Polska Marka. Wyróżnienie to przyznawane jest markom, które powstały w Polsce i wypracowały ponadprzeciętny wizerunek w swojej kategorii, pozwalający im skutecznie konkurować z markami światowymi.

Gwiazda Jakości Obsługi 2017

Polski Program Jakości Obsługi to jedno z największych badań opinii publicznej dotyczące jakości obsługi klientów. W tegorocznym badaniu po raz kolejny Warta otrzymała najlepszy wynik na rynku i wyróżnienie – „Gwiazda Jakości Obsługi 2017"

Instytucja Roku 2016

Warta została uznana liderem jakości obsługi klienta w placówce w ramach projektu „Instytucja Roku 2016". Badanie oraz ranking jest przygotowywane przez portal mojebankowanie.pl.

Konsumencki Lider Jakości – Lider 5-lecia 2011-2016

Wyróżnienie przyznane przez Redakcję Strefy Gospodarki, będące potwierdzeniem wieloletniego wysokiego standardu Warty.

Superbrands

Warta została uznana za jedną z najsilniejszych marek konsumenckich na polskim rynku. Wyróżnienia zostały przyznane w oparciu o badanie konsumenckie wykonane na próbie ponad 15 tys. respondentów oraz oceny ekspertów Rady Marek.

"Lider 2015" wg. Gazety Bankowej

Warta została nagrodzona w konkursie technologicznym. Kapituła wyróżniła firmę za pierwszą na polskim rynku aplikację do mobilnej likwidacji szkód - Warta mobile.

Laur Konsumenta 2016

Laur Konsumenta to ogólnopolski projekt konsumencki, w którym są wyłaniane najpopularniejsze produkty. Warta została została wyróżniona za ubezpieczenia na życie oraz komunikacyjne.

„Gwiazda Jakości Obsługi 2016"

Polski Program Jakości Obsługi to jedno z największych badań opinii publicznej dotyczące jakości obsługi klientów. W tegorocznym badaniu Warta otrzymała najlepszy wynik na rynku i wyróżnienie – „Gwiazda Jakości Obsługi 2016"

Godło „Dobry produkt 2016" dla ubezpieczeń mieszkaniowych Warty

Po raz czwarty z rzędu ubezpieczania mieszkaniowe Warty odniosły sukces w rankingu konsumenckim, zdobywając tytuł „Dobry Produkt 2016 - Wybór Konsumentów".Godło jest obiektywnym wyróżnieniem przyznawanym na bazie Ogólnopolskiego Badania Postaw i Preferencji Konsumenckich.

Innowacyjna Firma 2015

Warta została nagrodzona za nowatorskie podejście do obsługi klientów i konsekwentne wykorzystywanie nowych technologii w procesach likwidacyjnych

Najlepszy Partner w Biznesie 2015

Po raz kolejny Warta została uhonorowana przez redakcję miesięcznika "Home&Market" tytułem „Najlepszy Partner w Biznesie 2015". W tym roku Kapituła konkursu nagrodziła Wartę w kategorii ubezpieczenia za „elastyczne podejście do potrzeb partnerów biznesowych oraz zapewnienie im przyjaznych i łatwych w obsłudze narzędzi sprzedażowych".

Konsumencki Lider Jakości 2015

Ubezpieczenia komunikacyjne Warty ponownie zdobyły srebrne godło KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI w programie konsumenckim Strefy Gospodarki, dodatku do Dziennika Gazety Prawnej. Respondenci, uzasadniając swoją dobrą ocenę podkreślali wysoki poziom zadowolenia z obsługi w Warcie i przyjazność zarówno procesów jak i serwisu.