Gwiazda Jakości Obsługi 2017

Polski Program Jakości Obsługi to jedno z największych badań opinii publicznej dotyczące jakości obsługi klientów. W tegorocznym badaniu po raz kolejny Warta otrzymała najlepszy wynik na rynku i wyróżnienie – „Gwiazda Jakości Obsługi 2017"

Instytucja Roku 2016

Warta została uznana liderem jakości obsługi klienta w placówce w ramach projektu „Instytucja Roku 2016". Badanie oraz ranking jest przygotowywane przez portal mojebankowanie.pl.

Konsumencki Lider Jakości – Lider 5-lecia 2011-2016

Wyróżnienie przyznane przez Redakcję Strefy Gospodarki, będące potwierdzeniem wieloletniego wysokiego standardu Warty.

Superbrands

Warta została uznana za jedną z najsilniejszych marek konsumenckich na polskim rynku. Wyróżnienia zostały przyznane w oparciu o badanie konsumenckie wykonane na próbie ponad 15 tys. respondentów oraz oceny ekspertów Rady Marek.

"Lider 2015" wg. Gazety Bankowej

Warta została nagrodzona w konkursie technologicznym. Kapituła wyróżniła firmę za pierwszą na polskim rynku aplikację do mobilnej likwidacji szkód - Warta mobile.

Laur Konsumenta 2016

Laur Konsumenta to ogólnopolski projekt konsumencki, w którym są wyłaniane najpopularniejsze produkty. Warta została została wyróżniona za ubezpieczenia na życie oraz komunikacyjne.

„Gwiazda Jakości Obsługi 2016"

Polski Program Jakości Obsługi to jedno z największych badań opinii publicznej dotyczące jakości obsługi klientów. W tegorocznym badaniu Warta otrzymała najlepszy wynik na rynku i wyróżnienie – „Gwiazda Jakości Obsługi 2016"

Godło „Dobry produkt 2016" dla ubezpieczeń mieszkaniowych Warty

Po raz czwarty z rzędu ubezpieczania mieszkaniowe Warty odniosły sukces w rankingu konsumenckim, zdobywając tytuł „Dobry Produkt 2016 - Wybór Konsumentów".Godło jest obiektywnym wyróżnieniem przyznawanym na bazie Ogólnopolskiego Badania Postaw i Preferencji Konsumenckich.

Innowacyjna Firma 2015

Warta została nagrodzona za nowatorskie podejście do obsługi klientów i konsekwentne wykorzystywanie nowych technologii w procesach likwidacyjnych

Najlepszy Partner w Biznesie 2015

Po raz kolejny Warta została uhonorowana przez redakcję miesięcznika "Home&Market" tytułem „Najlepszy Partner w Biznesie 2015". W tym roku Kapituła konkursu nagrodziła Wartę w kategorii ubezpieczenia za „elastyczne podejście do potrzeb partnerów biznesowych oraz zapewnienie im przyjaznych i łatwych w obsłudze narzędzi sprzedażowych".

Konsumencki Lider Jakości 2015

Ubezpieczenia komunikacyjne Warty ponownie zdobyły srebrne godło KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI w programie konsumenckim Strefy Gospodarki, dodatku do Dziennika Gazety Prawnej. Respondenci, uzasadniając swoją dobrą ocenę podkreślali wysoki poziom zadowolenia z obsługi w Warcie i przyjazność zarówno procesów jak i serwisu.