Funds Funds

Warto wiedzieć

Masz pytanie na które nie znalazłeś odpowiedzi? Zapraszamy do zapoznania się z najczęstszymi zapytaniami naszych Klientów. Znajdź dokładnie to, czego szukasz.

Warta Mobile ułatwia uzyskanie pomocy i zgłoszenie szkody

Z myślą kierowcach Warta uruchomiła specjalną aplikację na smartfony Warta Mobile, ułatwiającą uzyskanie pomocy i – to rzadkość na rynku – zgłoszenie szkody z miejsca wypadku. Aplikacja przypomni też o zbliżających się terminach płatności za polisę i wykonania badania technicznego.

 

Każdy posiadacz polisy komunikacyjnej (OC lub AC) WARTY ma pewność, że firma pomoże mu w razie wypadku w ramach pakietu WARTA Moto Assistance Standard. Ci, którzy dokupili jeden z trzech dodatkowych rocznych pakietów assistance, mogą liczyć również na wsparcie w razie awarii lub innych zdarzeń losowych (np. brak paliwa, przebicie opony).

 

Żeby ułatwić uzyskanie pomocy na drodze i zgłoszenie ewentualnej szkody WARTA wprowadziła nową aplikację na smartfony WARTA Mobile. Pozwala ona na szybki kontakt z centrum alarmowym WARTY i – co jest nowością na naszym rynku - szybkie zgłoszenie szkody z miejsca wypadku.

Jej zaletą jest to, że po wybraniu przycisku kontaktu z centrum alarmowym automatycznie wyświetli się na ekranie dokładna długość i szerokość geograficzna miejsca zdarzenia. Wystarczy podać te dane operatorowi centrum alarmowego, a pomoc łatwo dotrze we właściwe miejsce. To ważne szczególnie w przypadku, gdy problem z autem zdarzy się w miejscu zupełnie nam nieznanym.

 

Nowością jest możliwość szybkiego zgłoszenia szkody do WARTY. Mogą to zrobić posiadacze AC w WARCIE, ale aplikacja przyda się też osobom, które nie są klientami WARTY, a będą chciały zgłosić szkodę spowodowaną przez posiadacza OC komunikacyjnego w tej firmie.

Dokładne określenie miejsca zdarzenia, oznaczenie uszkodzeń na schemacie samochodu czy zrobienie zdjęć z miejsca wypadku pozwoli na szybszą likwidację szkody. Likwidator oddzwoni do klienta i po uzupełnieniu danych, będzie mógł nawet „od ręki" zaproponować odszkodowanie. Warta około 20 proc. szkód komunikacyjnych likwiduje tylko na podstawie kontaktu telefonicznego, czyli bez oczekiwania np. na oględziny auta przez rzeczoznawcę.

 

Klienci ubezpieczający samochody w Warcie po instalacji aplikacji mogą uzupełnić swój profil, wpisując m.in. daty opłaty kolejnych rat składek czy badania technicznego pojazdu. Wtedy aplikacja przypomni im o zbliżających się terminach płatności czy wykonania badania.

 

W aplikacji jest też materiał o udzielaniu pierwszej pomocy, przygotowany we współpracy z PCK oraz instruktarz postępowania po wypadku komunikacyjnym. Te informacje mogą się przydać nie tylko klientom Warty.

 

Aplikacja Warta Mobile jest dostępna na smartfony iPhone oraz z systemem operacyjnym Android.

 

Więcej o aplikacji na: www.warta.pl/wartamobile