Szanowny Kliencie! W przypadku szkód z ubezpieczeń majątkowych (domów, mieszkań i innych budynków) powstałych na skutek nawałnic, huraganów lub powodzi po zgłoszeniu szkody można rozpocząć naprawę przed wizytą rzeczoznawcy. Przed rozpoczęciem prac należy wykonać zdjęcia miejsca zdarzenia oraz powstałych zniszczeń np. telefonem komórkowym. 

Następnie można rozpocząć sprzątanie, naprawę uszkodzeń lub zabezpieczyć mienie. Do przybycia pracownika Warty należy również zachować:  uszkodzone elementy budynku i wyposażenia, wszystkie faktury oraz kosztorysy potwierdzające poniesione koszty na sprzątanie lub zabezpieczenie przed dalszymi zniszczeniami.

Zgłoś szkodę przez właściwy formularz internetowy lub doślij dokumenty do zgłoszonej już szkody / roszczenia:

 

 

                  

 

Przed zgłoszeniem szkody przygotuj:

  •  
  •   informacje dotyczące danych osobowych uczestników zdarzenia
  •   dowód rejestracyjny - w przypadku uszkodzenia pojazdu
  •   informacje dotyczące przedmiotu szkody
  •   dokumentację medyczną

Wskazówki, jak prawidłowo wykonać zdjęcia do zgłaszanej szkody znajdują się w: Instrukcja wykonywania zdjęć

Więcej informacji znajdziesz także w Poradniku Proces Likwidacji Szkody


Warta FB Messenger

Korzystasz z Facebooka i Messengera? Zgłoś szkodę mobilnie poprzez Messenger

Więcej

Zgłoś szkodę przez telefon: 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.

+48 502 308 308 *

Jeśli dzwonisz z Polski lub z zagranicy

+48 801 308 308 *

Jeśli dzwonisz z Polski

*opłaty wg taryfy operatora

Warta Mobile

Dzięki aplikacji mobilnej w każdej chwili możesz sprawdzić, co dzieje się w Twojej sprawie i szybko skontaktować się z ubezpieczycielem. 

Więcej

Formularz Zadaj pytanie lub przekaż informacje do szkody Formularz Zadaj pytanie lub przekaż informacje do szkody

Formularz

Zadaj pytanie lub przekaż informacje do szkody

Formularz Doślij dokumenty do szkody lub świadczenia Formularz Doślij dokumenty do szkody lub świadczenia

Formularz

Doślij dokumenty do szkody lub świadczenia