Chcesz szybko dostać odszkodowanie?
Zgłoś szkodę on-line:

lub zadzwoń do Centrum Alarmowego Warty: 801 311 311 jeśli jesteś na terytorium RP, lub +48 601 311 311 jeśli jesteś za granicą. Konsultant udzieli ci wszelkich informacji jak zachować się po wypadku, żeby szybko dostać pełne odszkodowanie.
Potrzebne informacje - zgłoszenie telefoniczne
W pierwszej kolejności konsultant zapyta Cię o szczegóły zdarzenia, aby na tej podstawie ustalić czego dotyczy twoje zgłoszenie.
Do udzielenia wszystkich informacji, w zależności od rodzaju zdarzenia, mogą być Ci potrzebne:
- dowód osobisty
- prawo jazdy
- dowód rejestracyjny
Potrzebne dokumenty
Po ustaleniu z jakiego rodzaju umowy zgłaszasz szkodę , konsultant określi jaki zakres dokumentów jest potrzebny i poinformuje Cię o konieczności ich dosłania.
Ich rodzaj będzie zależał od konkretnego zdarzenia. Dokładnie zanotuj ich listę. W przypadku zdarzeń związanych z samochodem, najczęściej będą to:
- wypełniony przez uczestników wypadku druk wspólnego oświadczenia o zdarzeniu drogowym lub spisane na miejscu zdarzenia oświadczenie sprawcy wypadku
- ksero dowodu rejestracyjnego
- ksero prawa jazdy osoby kierującej pojazdem
- jeśli pojazd jest w leasingu – zgoda leasingodawcy na wypłatę odszkodowania na Twoją rzecz
- jeśli pojazd jest kupiony na kredyt i w dowodzie rejestracyjnym wpisany został zastaw rejestrowy – zgoda zastawnika na wypłatę odszkodowania na Twoją rzecz,
- jeżeli pojazd został kupiony na kredyt i w dowodzie bank został wpisany jako współwłaściciel – zgoda banku na wypłatę odszkodowania na Twoją rzecz
- jeżeli pojazd jest współwłasnością kilku osób – zgoda pozostałych współwłaścicieli do wypłaty odszkodowania na Twoją rzecz