Chcesz szybko dostać odszkodowanie?
Zgłoś szkodę on-line:

lub zadzwoń do Centrum Obsługi Klienta Warty: 801 308 308 jeśli jesteś na terytorium RP, lub +48 502 308 308 jeśli jesteś za granicą. Konsultant udzieli ci wszelkich informacji jak zachować się po wypadku, żeby szybko dostać pełne odszkodowanie.
Potrzebne informacje - zgłoszenie telefoniczne
W pierwszej kolejności konsultant zapyta Cię o szczegóły zdarzenia, aby na tej podstawie ustalić czego dotyczy twoje zgłoszenie.
Najczęściej będzie on potrzebował takich informacji:
- Dane osoby zgłaszającej szkodę:
- Imię i nazwisko
- PESEL
- Numer telefonu
- Adres zamieszkania / zameldowania
- Dane osoby Ubezpieczonej:
- Imię i nazwisko
- PESEL
- Numer telefonu
- Adres zamieszkania / zameldowania
- Numer polisy, z której zgłaszana jest szkoda
- Data godzina i miejsce powstania szkody
- Przebieg (okoliczności) zdarzenia
- Przyczyny i zakres szkody
- Dane innych uczestników szkody - w przypadku gdy występują w szkodzie (np. staż pożarna, administracja, sprawca)
- Dane Twojego banku niezbędne do wypłaty odszkodowania:
- Nazwa Banku
- Numer rachunku bankowego
Potrzebne dokumenty
Na podstawie zebranych danych konsultant ustali jakie dokumenty są potrzebne do wydania decyzji w sprawie
Ich rodzaj będzie zależał od konkretnego zdarzenia. Dokładnie zanotuj ich listę.
Najczęściej będą to:
- dowód własności uszkodzonej nieruchomości
- specyfikacja uszkodzonego mienia
- w przypadku cesji z umowy ubezpieczenia – zgoda banku na wypłatę odszkodowania na Twoją rzecz