Szkoda z ubezpieczenia NNW / Kosztów leczenia: krok po kroku

Staramy się, żebyś dostał należne Ci pieniądze tak szybko, jak to możliwe. Jednak ostateczny termin wypłaty zależy również od Ciebie. Dla ułatwienia poniżej podpowiadamy, co należy zrobić, żeby szybko dostać świadczenie.

Zdarzenie: Miałem wypadek w czasie wyjazdu na wczasywybierz inne zdarzenie

Od razu po zdarzeniu zadzwoń do Centrum Obsługi Klienta Warty: 801 308 308 jeśli jesteś na terytorium RP lub +48 502 308 308 jeśli jesteś za granicą. Konsultant udzieli ci wszelkich informacji jak zachować się po wypadku, żeby szybko dostać pełne odszkodowanie.

 

Potrzebne informacje

W pierwszej kolejności konsultant poprosi Cię o następujące dane:

  • Dane osoby zgłaszającej szkodę:
    • Imię i nazwisko
    • PESEL
    • Numer telefonu
    • Adres zamieszkania / zameldowania
  • Dane osoby poszkodowanej:
    • Imię i nazwisko
    • PESEL
    • Numer telefonu
    • Adres zamieszkania / zameldowania
  • Numer polisy, z której zgłaszana jest szkoda:
    • Dokładna nazwa i adres ubezpieczającego
    • Numer telefonu np. biura podróży
  • Informacja o miejscu i przebiegu wypadku
  • Diagnoza medyczna
  • Informacja o przebiegu i zakończeniu leczenia
  • Dane o dokumentacji potwierdzającej poniesione koszty leczenia (oryginalne faktury)
  • Dane bankowe do wypłaty świadczenia
    • Nazwa Banku
    • Numer rachunku bankowego do wypłaty świadczenia

 

Potrzebne dokumenty

Jeżeli do rozpatrzenia roszczenia niezbędne będą dodatkowe dokumenty, konsultant poprosi Cię o ich przesłanie.

 

W przypadku tego zdarzenia najczęściej będą to:

 

  • dokumentacja medyczna zawierająca rozpoznanie (diagnoza lekarska)
  • oryginalne rachunki
  • dowody poniesionych opłat

 

Pamiętaj! Jeśli z ważnych powodów (np. utrata przytomności) nie mogłeś poinformować  COK o wypadku i sam pokryłeś koszty leczenia zadzwoń do nas teraz. Ustalimy szczegóły zdarzenia i na tej podstawie podpowiemy, jak uzyskać zwrot za opłacone rachunki.