Od razu po zdarzeniu zadzwoń do Centrum Obsługi Klienta Warty: 801 308 308 jeśli jesteś na terytorium RP lub +48 502 308 308 jeśli jesteś za granicą. Konsultant udzieli ci wszelkich informacji jak zachować się po wypadku, żeby szybko dostać pełne odszkodowanie.
Potrzebne informacje
W pierwszej kolejności konsultant poprosi Cię o następujące dane:
- Dane osoby zgłaszającej szkodę:
- Imię i nazwisko
- PESEL
- Numer telefonu
- Adres zameldowania / zamieszkania
- Dane osoby poszkodowanej:
- Imię i nazwisko
- PESEL
- Numer telefonu
- Adres zameldowania / zamieszkania
- Numer polisy, z której zgłaszana jest szkoda:
- Dokładna nazwa i adres ubezpieczającego
- Numer telefonu np. szkoły, zakładu pracy
- Nazwy i adresy placówek medycznych/ imię i nazwisko lekarza udzielającego pomocy
- Informacja o okolicznościach zdarzenia,
- Diagnoza medyczna – przyczyna zgonu
- Dane o dokumentacji potwierdzającej poniesione koszty leczenia (faktury)
- Dane osoby uprawnionej do odbioru odszkodowania/świadczenia,
- Dane bankowe do wypłaty świadczenia
- Nazwa Banku
- Numer rachunku bankowego do wypłaty świadczenia
Potrzebne dokumenty
Jeżeli do rozpatrzenia roszczenia niezbędne będą dodatkowe dokumenty, konsultant poprosi Cię o ich przesłanie.
W przypadku tego zdarzenia najczęściej będą to:
- dokumentacja medyczna stwierdzająca przyczynę zgonu
- akt zgonu
- dokumenty uprawniające/wskazujące osobę do odbioru odszkodowania