Szkoda z ubezpieczenia NNW / Kosztów leczenia: krok po kroku

Staramy się, żebyś dostał należne Ci pieniądze tak szybko, jak to możliwe. Jednak ostateczny termin wypłaty zależy również od Ciebie. Dla ułatwienia poniżej podpowiadamy, co należy zrobić, żeby szybko dostać świadczenie.

Zdarzenie: Mój bliski zmarł na skutek wypadkuwybierz inne zdarzenie

Od razu po zdarzeniu zadzwoń do Centrum Obsługi Klienta Warty: 801 308 308 jeśli jesteś na terytorium RP lub +48 502 308 308 jeśli jesteś za granicą. Konsultant udzieli ci wszelkich informacji jak zachować się po wypadku, żeby szybko dostać pełne odszkodowanie.

 

Potrzebne informacje

W pierwszej kolejności konsultant poprosi Cię o następujące dane:

  • Dane osoby zgłaszającej szkodę:
    • Imię i nazwisko
    • PESEL
    • Numer telefonu
    • Adres zameldowania / zamieszkania
  • Dane osoby poszkodowanej:
    • Imię i nazwisko
    • PESEL
    • Numer telefonu
    • Adres zameldowania / zamieszkania
  • Numer polisy, z której zgłaszana jest szkoda:
    • Dokładna nazwa i adres ubezpieczającego
    • Numer telefonu np. szkoły, zakładu pracy
  • Nazwy i adresy placówek medycznych/ imię i nazwisko lekarza udzielającego pomocy
  • Informacja o okolicznościach zdarzenia,
  • Diagnoza medyczna – przyczyna zgonu
  • Dane o dokumentacji potwierdzającej poniesione koszty leczenia (faktury)
  • Dane osoby uprawnionej do odbioru odszkodowania/świadczenia,
  • Dane bankowe do wypłaty świadczenia
    • Nazwa Banku
    • Numer rachunku bankowego do wypłaty świadczenia

 

Potrzebne dokumenty

Jeżeli do rozpatrzenia roszczenia niezbędne będą dodatkowe dokumenty, konsultant poprosi Cię o ich przesłanie.

 

W przypadku tego zdarzenia najczęściej będą to:

 

  • dokumentacja medyczna stwierdzająca przyczynę zgonu
  • akt zgonu
  • dokumenty uprawniające/wskazujące osobę do odbioru odszkodowania