Od razu po zdarzeniu zadzwoń do Centrum Obsługi Klienta Warty: 801 308 308 jeśli jesteś na terytorium RP lub +48 502 308 308 jeśli jesteś za granicą. Konsultant udzieli ci wszelkich informacji jak zachować się po wypadku, żeby szybko dostać pełne odszkodowanie.
Potrzebne informacje
W pierwszej kolejności konsultant poprosi Cię o następujące dane:
- Dane osoby zgłaszającej szkodę:
- Imię i nazwisko
- PESEL
- Numer telefonu ,
- Adres zameldowania / zamieszkania
- Status osoby zgłaszającej np. ojciec, matka, opiekun prawny, dziadek, babcia itp.
- Dane osoby poszkodowanej:
- Imię i nazwisko
- PESEL
- Numer telefonu
- Adres zamieszkania / zameldowania
- Numer polisy, z której zgłaszana jest szkoda:
- Dokładna nazwa i adres ubezpieczającego
- Numer telefonu np. szkoły
- Nazwy i adresy placówek medycznych/ imię i nazwisko lekarza udzielającego pomocy
- Informacja o przebiegu wypadku
- Diagnoza medyczna
- Informacja o przebiegu i zakończeniu leczenia
- Dane o dokumentacji potwierdzającej poniesione koszty leczenia
- Dane bankowe do wypłaty świadczenia
- Nazwa Banku
- Numer rachunku bankowego do wypłaty świadczenia
Potrzebne dokumenty
Jeżeli do rozpatrzenia roszczenia niezbędne będą dodatkowe dokumenty, konsultant poprosi Cię o ich przesłanie.
W przypadku tego zdarzenia najczęściej będą to:
- diagnoza medyczna
- dokumentacja medyczna z przebiegu leczenia
- wyniki badań (np. RTG, USG)