Wypłata z polisy kupionej w banku: krok po kroku

Staramy się, żebyś dostał należne Ci pieniądze tak szybko, jak to możliwe. Jednak ostateczny termin wypłaty zależy również od Ciebie. Dla ułatwienia poniżej podpowiadamy, co należy zrobić, żeby szybko dostać świadczenie.

Zdarzenie: Rzecz zakupiona kartą kredytową uległa zniszczeniu lub kradzieży (np. TV)wybierz inne zdarzenie

Od razu po zdarzeniu zadzwoń do Centrum Obsługi Klienta Warty 801 308 308 jeśli jesteś na terytorium RP lub +48 502 308 308 jeśli jesteś za granicą. Konsultant udzieli ci wszelkich informacji jak zachować się po wypadku.

 

Potrzebne informacje

W pierwszej kolejności konsultant poprosi Cię o następujące dane:

  • Dane osoby zgłaszającej szkodę:
    • Imię i nazwisko
    • PESEL
    • Numer telefonu
    • Adres zameldowania /zamieszkania
  • Dane osoby poszkodowanej (właściciela karty kredytowej / konta / kredytu):
    • Imię i nazwisko
    • PESEL
    • Numer telefonu
    • Adres zameldowania / zamieszkania
  • Numer polisy, z której zgłaszana jest szkoda:
    • Nr i nazwa karty kredytowej / konta / kredytu
    • Nazwa i adres banku
  • Data i okoliczności zdarzenia
  • Nazwa rzeczy zakupionej kartą (marka, typ)
  • Data i cena zakupu
  • Czy jest aktualna gwarancja
  • Czy było zgłoszenie kradzieży na policję
  • Dane bankowe do wypłaty świadczenia
    • Nazwa Banku
    • Numer rachunku bankowego do wypłaty świadczenia

 

Potrzebne dokumenty

Dostaniesz też informację o tym, jakie są potrzebne dokumenty. W przypadku tego zdarzenia najczęściej będą to:

  • dokument potwierdzający objęcie ochroną ubezpieczeniową
  • dowód zakupu
  • potwierdzenie zniszczenia (np. dokumentacja zdjęciowa) lub kradzieży (protokół z Policji)
  • kopia dowodu osobistego