Od razu po zdarzeniu zadzwoń do Centrum Obsługi Klienta Warty: 801 308 308 jeśli jesteś na terytorium RP lub +48 502 308 308 jeśli jesteś za granicą. Konsultant udzieli ci wszelkich informacji jak zachować się po wypadku, żeby szybko dostać pełne odszkodowanie.
Potrzebne informacje
W pierwszej kolejności konsultant poprosi Cię o następujące dane:
- Dane osoby zgłaszającej szkodę:
- Imię i nazwisko
- PESEL
- Numer telefonu
- Adres zameldowania / zamieszkania
- Dane osoby poszkodowanej:
- Imię i nazwisko
- PESEL
- Numer telefonu
- Adres zameldowania / zamieszkania
- Numer polisy, z której zgłaszana jest szkoda:
- Dokładna nazwa i adres ubezpieczającego
- Numer telefonu np. biura podróży
- Nazwy i adresy placówek medycznych/ imię i nazwisko lekarza udzielającego pomocy
- Informacja o przebiegu wypadku/ ujawnieniu zachorowania (objawy)
- Diagnoza medyczna
- Informacja o przebiegu i zakończeniu leczenia
- Dane o dokumentacji potwierdzającej poniesione koszty leczenia (oryginalne faktury)
- Dane bankowe do wypłaty świadczenia
- Nazwa Banku
- Numer rachunku bankowego do wypłaty świadczenia
Potrzebne dokumenty
Jeżeli do rozpatrzenia roszczenia niezbędne będą dodatkowe dokumenty, konsultant poprosi Cię o ich przesłanie.
W przypadku tego zdarzenia najczęściej będą to:
- dokumentacja medyczna zawierająca diagnozę lekarską (wypis ze szpitala)
- oryginalne faktury
- oryginalne dowody poniesionych kosztów
Pamiętaj! Jeśli z ważnych powodów (np. utrata przytomności) nie mogłeś poinformować naszego COK o wypadku/zachorowaniu i sam pokryłeś koszty leczenia zadzwoń do nas teraz. Ustalimy szczegóły zdarzenia i na tej podstawie podpowiemy, jak uzyskać zwrot za opłacone rachunki.