Z życia Warty

Jak założyć konto w Portalu dla Brokera?

Jeśli jesteś Brokerem, a Twoja Kancelaria współpracuje z Wartą, możesz otrzymać dostęp do Portalu dla Brokera – narzędzia, które usprawni Twoją pracę!

Aby zacząć korzystać z Portalu dla Brokera, wyślij zapytanie na kontakt.broker@warta.pl, gdzie poinformujemy Cię, kto jest Administratorem Twojej Kancelarii. Administrator utworzy Ci konto brokerskie z odpowiednimi uprawnieniami. Jeśli wiesz, kto w Twojej Kancelarii pełni tę rolę, napisz do tej osoby, a ona w zakładce ,,Użytkownicy” założy Ci konto.

Jeśli to Ty powinieneś być Administratorem, również skontaktuj się z nami przez kontakt.broker@warta.pl, przesyłając zgodę właściciela kancelarii lub osoby decyzyjnej na konieczność zarządzania użytkownikami w swojej Kancelarii Brokerskiej. 


Informacje dla aktualnych i przyszłych Administratorów Brokera
Administrator brokera, by utworzyć konto, powinien wykorzystać zakładkę ,,Użytkownicy” w lewym pasku menu:

A następnie nacisnąć w przycisk ,,Dodaj użytkownika”:
 


Formularz dodawania użytkownika wygląda następująco:
 

 

Dane niezbędne do założenia konta to (zarówno po stronie Administratora Warty, 
jak i Administratora brokera):
•    imię
•    nazwisko
•    numer PESEL (ewentualnie numer dokumentu tożsamości)
•    e-mail (na który użytkownik otrzyma informację o swoim loginie)
•    nr telefonu (na który zostanie wysłane hasło pierwszego logowania)
 
Co ważne, Portal dla Brokera udostępnia następujące funkcjonalności, które można podzielić na dwie kategorie – wymagające uprawnień, i te bez dodatkowych uprawnień, co prezentuje poniższa tabela:

Funkcjonalność wymagająca uprawnienia Funkcjonalność dostępna bez dodatkowych uprawnień
•    polisy (wyszukiwarka polis klientów, szczegóły polis)
•    sprzedaż (sprzedaż produktów korporacyjnych)
•    płatności składek (wyszukiwarka płatności klientów, szczegóły płatności)
•    rozliczenia prowizyjne (lista okresów rozliczeniowych, szczegóły rozliczenia wraz z raportami)
•    raporty (wnioskowanie o zaświadczenia szkodowe)
 
•    dashboard (statystyki kancelarii - polisy, płatności)
•    kalkulator szacowania wartości (kalkulacje obiektów budowlanych i maszyn)
•    przydatne dokumenty (OWU, karty dla dystrybutora, inne dokumenty)
•    wrzutnia plików (przekazywanie plików do 100MB)
•    szkody (zgłaszanie szkód korporacyjnych)
•    ustawienia (regulamin aplikacji, dane użytkownika, zmiana hasła)
•    wiadomości (powiadomienia aplikacyjne do użytkownika)
•    pytania i odpowiedzi (opis funkcjonalności portalu) 

Administrator brokera, aby zarządzać funkcjonalnościami, które wymagają uprawnień do danego konta, powinien wykorzystać sekcję Widok na formularzu dodawania
czy edycji konta, a także dostępne na niej checkbox’y:


 

Przy Płatnościach składek, Polisach Kancelarii i Sprzedaży należy również określić, do jakich linii produktowych użytkownik powinien mieć dostęp:
 

Warto dodać, że na widoku polis, by widzieć „Moje polisy” należy mieć uprawnienie Sprzedaż, a w przypadku widoku „Polisy Kancelarii” uprawnienie Polisy Kancelarii.

Jeżeli interesują Was dodatkowe informacje na temat Portalu dla Brokera, prosimy o kontakt z Patrycją Mierzejewską (patrycja.mierzejewska@warta.pl) bądź zachęcamy do wysyłania zapytań na kontakt.broker@warta.pl.
 

Jak oceniasz artykuł?

Zapisz się do newslettera

Dołącz do newslettera, aby być na bieżąco z ofertą Warty oraz informacjami z rynku.

Polecane aktualności

Zobacz wszystkie aktualności