Aby zacząć korzystać z Portalu dla Brokera, wyślij zapytanie na kontakt.broker@warta.pl, gdzie poinformujemy Cię, kto jest Administratorem Twojej Kancelarii. Administrator utworzy Ci konto brokerskie z odpowiednimi uprawnieniami. Jeśli wiesz, kto w Twojej Kancelarii pełni tę rolę, napisz do tej osoby, a ona w zakładce ,,Użytkownicy” założy Ci konto.
Jeśli to Ty powinieneś być Administratorem, również skontaktuj się z nami przez kontakt.broker@warta.pl, przesyłając zgodę właściciela kancelarii lub osoby decyzyjnej na konieczność zarządzania użytkownikami w swojej Kancelarii Brokerskiej.
Informacje dla aktualnych i przyszłych Administratorów Brokera
Administrator brokera, by utworzyć konto, powinien wykorzystać zakładkę ,,Użytkownicy” w lewym pasku menu:
A następnie nacisnąć w przycisk ,,Dodaj użytkownika”:
Formularz dodawania użytkownika wygląda następująco:
Dane niezbędne do założenia konta to (zarówno po stronie Administratora Warty,
jak i Administratora brokera):
• imię
• nazwisko
• numer PESEL (ewentualnie numer dokumentu tożsamości)
• e-mail (na który użytkownik otrzyma informację o swoim loginie)
• nr telefonu (na który zostanie wysłane hasło pierwszego logowania)
Co ważne, Portal dla Brokera udostępnia następujące funkcjonalności, które można podzielić na dwie kategorie – wymagające uprawnień, i te bez dodatkowych uprawnień, co prezentuje poniższa tabela:
Funkcjonalność wymagająca uprawnienia | Funkcjonalność dostępna bez dodatkowych uprawnień |
• polisy (wyszukiwarka polis klientów, szczegóły polis) • sprzedaż (sprzedaż produktów korporacyjnych) • płatności składek (wyszukiwarka płatności klientów, szczegóły płatności) • rozliczenia prowizyjne (lista okresów rozliczeniowych, szczegóły rozliczenia wraz z raportami) • raporty (wnioskowanie o zaświadczenia szkodowe) | • dashboard (statystyki kancelarii - polisy, płatności) • kalkulator szacowania wartości (kalkulacje obiektów budowlanych i maszyn) • przydatne dokumenty (OWU, karty dla dystrybutora, inne dokumenty) • wrzutnia plików (przekazywanie plików do 100MB) • szkody (zgłaszanie szkód korporacyjnych) • ustawienia (regulamin aplikacji, dane użytkownika, zmiana hasła) • wiadomości (powiadomienia aplikacyjne do użytkownika) • pytania i odpowiedzi (opis funkcjonalności portalu) |
Administrator brokera, aby zarządzać funkcjonalnościami, które wymagają uprawnień do danego konta, powinien wykorzystać sekcję Widok na formularzu dodawania
czy edycji konta, a także dostępne na niej checkbox’y:
Przy Płatnościach składek, Polisach Kancelarii i Sprzedaży należy również określić, do jakich linii produktowych użytkownik powinien mieć dostęp:
Warto dodać, że na widoku polis, by widzieć „Moje polisy” należy mieć uprawnienie Sprzedaż, a w przypadku widoku „Polisy Kancelarii” uprawnienie Polisy Kancelarii.
Jeżeli interesują Was dodatkowe informacje na temat Portalu dla Brokera, prosimy o kontakt z Patrycją Mierzejewską (patrycja.mierzejewska@warta.pl) bądź zachęcamy do wysyłania zapytań na kontakt.broker@warta.pl.