Z życia Warty

Nowa funkcjonalność Portalu dla Brokera Innowacją Miesiąca

Zostaliśmy wyróżnieni przez Gazetę Ubezpieczeniową tytułem: Innowacja Miesiąca. Za co konkretnie?  Za opcję zgłoszenia szkody dla użytkowników Portalu dla Brokera i tym samym ułatwienie brokerom współpracującym z Wartą obsługę klientów ubezpieczeń korporacyjnych.

Nową funkcjonalność – zgłoszenie szkody - udostępniliśmy użytkownikom Portalu dla Brokera pod koniec czerwca. Formularz został dostosowany do specyfiki ubezpieczeń korporacyjnych, tak aby broker miał możliwość w uporządkowany sposób przekazać wszystkie niezbędne informacje o powstałej szkodzie.
 

Najważniejsze korzyści

Wprowadzenie możliwości zgłoszenia szkód przez Portal dla Brokera przyniesie współpracującym z nami brokerom szereg korzyści:

  • przyspieszenie procesu likwidacji szkód – dzięki dostosowaniu zakresu informacji do specyfiki ubezpieczeń korporacyjnych oraz zebraniu na formularzu kompletu niezbędnych informacji, możliwa jest bezbłędna rejestracja szkody oraz szybkie przypisanie właściwego opiekuna szkody.
  • możliwość przekazania całości dokumentacji w jednym kroku – poprzez Portal dla Brokera można załączyć dokumenty o łącznej wielkości do 1 GB, co oznacza, że w przypadku zgłoszeń z większą ilością dokumentacji nie ma konieczności dzielenia komunikacji na wiele e-maili.
  • brak konieczności szyfrowania przesyłanych dokumentów – ze względu m.in. na tajemnicę ubezpieczeniową oraz dane osobowe, komunikacja poprzez e-maile co do zasady wymaga zastosowania dodatkowego zabezpieczenia przesyłanych dokumentów hasłami. Portal dla Brokera jest bezpiecznym kanałem komunikacji z Wartą i nie ma potrzeby dodatkowego „hasłowania” dokumentów.
     

Szerzej na temat nowej funkcjonalności pisaliśmy w artykule Zgłoszenie szkody przez Portal dla Brokera


Jak oceniasz artykuł?

Zapisz się do newslettera

Dołącz do newslettera, aby być na bieżąco z ofertą Warty oraz informacjami z rynku.

Polecane aktualności

Zobacz wszystkie aktualności