
W aplikacji Portal dla Brokera w lewym pasku menu jest dostępna dla każdego użytkownika zakładka „Szkody”, która przynosi następujące korzyści:
- Przyspieszenie procesu likwidacji szkód – dzięki dostosowaniu zakresu informacji do specyfiki ubezpieczeń korporacyjnych oraz zebraniu na formularzu kompletu niezbędnych informacji, możliwa jest bezbłędna rejestracja szkody (bez konieczności uzupełniania informacji) oraz szybkie przypisanie właściwego (pod względem merytorycznym) opiekuna szkody;
- Możliwość przekazania całości dokumentacji w jednym kroku – poprzez Portal dla Brokera można załączyć dokumenty o łącznej wielkości do 1 GB (100 MB na pojedynczy plik), więc w przypadku zgłoszeń z większą ilością dokumentacji nie ma konieczności dzielenia komunikacji na wiele e-maili;
- Brak konieczności szyfrowania („hasłowania”) przesyłanych dokumentów – ze względu m.in. na tajemnicę ubezpieczeniową oraz dane osobowe, komunikacja poprzez e-maile co do zasady wymaga zastosowania dodatkowego zabezpieczenia przesyłanych dokumentów hasłami (a samo hasło powinno być przekazane odrębnym kanałem komunikacji); w przypadku Portalu dla Brokera mamy do czynienia z bezpiecznym kanałem komunikacji z Wartą i nie ma potrzeby dodatkowego „hasłowania” dokumentów;
- Ciągły dostęp do zgłoszonych szkód na swoim koncie wraz z możliwością pobierania plików dodanych do zgłoszenia.
Cały proces zgłaszania szkody poprzez Portal jest bardzo prosty i intuicyjny. Zobaczcie sami, w jaki sposób przebiega ten proces!
Zapoznaj się z artykułem, w którym piszemy więcej o otrzymanym wyróżnieniu: kliknij tutaj.
Jeżeli interesują Was dodatkowe informacje na temat Portalu dla Brokera, prosimy
o kontakt z Patrycją Mierzejewską (patrycja.mierzejewska@warta.pl), bądź zachęcamy do wysyłania zapytań na kontakt.broker@warta.pl.