Najwyższa jakość obsługi i produktów jest jednym z priorytetów Warty. Kompleksowy zakres ubezpieczenia, bezzwłoczna pomoc w przypadku kłopotów i komfortowa likwidacja szkód oparta o najnowsze technologie – tego mogą się spodziewać Klienci korzystający z ubezpieczeń Warty. Potwierdzeniem wysokiego standardu jest wyróżnienie przyznane przez Redakcję Strefy Gospodarki.

Celem projektu Konsumencki Lider Jakości jest wyłanianie, w oparciu o zrealizowane badania konsumenckie, najlepszych jakościowo marek i produktów dostępnych na polskim rynku. Warta cyklicznie otrzymywała to wyróżnienie przez ostatnie lata. Kilka tysięcy respondentów co roku wskazywało ją jako ubezpieczyciela oferującego najwyższą jakość Klientom. W rezultacie Warta znalazła się w wąskim gronie firm uhonorowanych tytułem „Konsumencki Lider Jakości – Lider 5-lecia 2011-2016”.

Od wielu lat pracujemy nad zapewnianiem Klientom oferty na najwyższym poziomie. Stale wprowadzamy innowacyjne rozwiązania na każdym poziomie naszej współpracy z Klientami, w tym oferując ochronę w formule all risks dla Klientów indywidualnych, czy pierwszą na polskim rynku aplikację do mobilnej likwidacji szkód. Otrzymane wyróżnienie jest potwierdzeniem, że Klienci widzą i doceniają nasze starania – mówi Bogusława Potacka, dyrektor Departamentu Marketingu i PR w Warcie.

Konsumencki Lider Jakości 2011-2016