Kup ubezpieczenie online

Zakup ubezpieczenia online jest bezpieczny

Najczęściej zadawane pytania

Jak mam opłacić kolejną ratę?

Sięgnij do swojej polisy, znajdziesz tam dane potrzebne do opłacenia kolejnej raty, czyli:

  • termin płatności,
  • kwotę,
  • numer konta do wpłaty.
Co zrobić, gdy polisa nie dotarła na podany adres e-mail?

Możesz pobrać polisę ze strony, na którą przekierowaliśmy Cię po udanej płatności. Wysyłamy ją także jako załącznik na wskazany przez Ciebie adres e-mail. Jeśli nie widzisz wiadomości z polisą w swojej skrzynce, sprawdź folder ze spamem. Tam też nie ma Twojej polisy? Zadzwoń pod numer: +48 502 308 308, by potwierdzić poprawność wypełnionych danych kontaktowych. Nasi konsultanci pomogą Ci rozwiązać problem. 

Co zrobić, gdy nie dodarły do mnie Ogólne Warunki Ubezpieczenia (OWU)?

OWU wysyłamy na podany przez Ciebie adres e-mail jeszcze przed zakończeniem transakcji. Możesz również pobrać OWU i inne dokumenty na ekranie podsumowania procesu. Jeżeli nie widzisz OWU na swojej skrzynce pocztowej, sprawdź folder ze spamem. Pamiętaj też, że zarówno aktualne, jak i archiwalne dokumenty znajdziesz na naszej stronie internetowej.

Nie wiem, jak otworzyć dokument polisy

Szyfrujemy polisy, by chronić Twoje dane. Gdy chcesz otworzyć dokument, wpisz hasło, czyli:

  • w przypadku ubezpieczeń OC/AC – Twój numer PESEL,
  • w przypadku ubezpieczenia turystycznego – Twoją datę urodzenia w formacie DDMMRRRR albo numer REGON (jeśli ubezpieczającym jest firma).

Jeżeli nadal nie możesz otworzyć dokumentu, zadzwoń pod numer: +48 502 308 308. Nasi konsultanci pomogą Ci uzyskać dostęp do polisy.

Co zrobić, gdy zaginął e-mail z zakupioną polisą?

Zadzwoń pod numer: +48 502 308 308. Nasi konsultanci pomogą Ci odzyskać dokument.

Jak mogę otrzymać dokumenty wznowieniowe, jeśli mam nowy adres e-mail?

Wypełnij formularz zmiany danych, który znajdziesz w e-mailu potwierdzającym zakup polisy. Nasi konsultanci wyślą Ci dokumenty na odpowiednią skrzynkę, kiedy będzie zbliżał się czas wznowienia polisy.

Mam dwa ubezpieczenia dotyczące tego samego przedmiotu – kupione online i u Agenta. Co mogę zrobić?

Jeśli umowa została zawarta przez Internet, możesz od niej odstąpić w ciągu 30 dni. Wystarczy, że wypełnisz formularz odstąpienia od umowy dostępny na stronie Pomoc i obsługa.

Płatność wygasła

Jeśli Twoja płatność wygasła, nie zawarliśmy umowy. W takiej sytuacji wyślemy Ci e-mail z linkiem, dzięki któremu do końca dnia możesz jeszcze opłacić polisę.

Zobacz więcejZwiń

Ubezpiecz się u Agenta

Materiał marketingowy

Składka OC w wysokości 375 zł rocznie została wyliczona dla Klienta w wieku 39 lat, mieszkańca Wodzisławia Śląskiego, posiadacza Skody Fabii.

Najlepsza likwidacja szkód na podstawie raportu Rzecznika Finansowego z 2019, w którym TUiR Warta S.A. ma najniższy wskaźnik szkodowości.