Nowa era w likwidacji szkód

Warta Mobile to rozwiązanie, które zmienia oblicze likwidacji szkód. To nie tylko digitalizacja obsługi Klienta, ale przede wszystkim zasadnicza zmiana przebiegu procesu likwidacji szkody.

Mobilna likwidacja zdecydowanie zmienia relacje Klient – ubezpieczyciel. Jej istotą jest to, że Klient ma znacznie większą kontrolę i wpływ na przebieg likwidacji swojej szkody – mówi Rafał Stankiewicz, Wiceprezes Zarządu Warty. Korzystając z aplikacji Warta Mobile Klient ma wgląd w swoją sprawę z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie. Może też szybko komunikować się z nami.

Mobilny asystent likwidacji szkody

Aplikacja WARTA Mobile pozwala Klientowi w prosty sposób przejść przez proces likwidacji szkody w Warcie i być „on-line” ze swoją szkodą. Klient na bieżąco może sprawdzać co dzieje się w jego sprawie. Dzięki komunikatom „push” wie jakie działania podejmuje likwidator i jakich działań ewentualnie oczekuje od niego. Może też kontaktować się z likwidatorem poprzez messengera. Aplikacja ułatwia też wymianę dokumentów pomiędzy Klientem i Wartą.

Dzięki Warta Mobile Klient może natychmiast reagować w swojej sprawie np. dostarczając dokumenty. A wykona to w bardzo prosty sposób – wystarczy zrobić telefonem zdjęcie dokumentu, czy uszkodzonego przedmiotu i wysłać za pośrednictwem aplikacji. Oznacza to koniec skanowania, faxowania i wysyłania pocztą dokumentów do ubezpieczyciela, bo do wykonania wszystkich czynności wystarczy smartfon – wyjaśnia Emil Krajewski – lider projektu.

Co ważne, aplikacja jest zintegrowana z systemem do zarządzania likwidacją szkód. Dlatego każdy przesłany dokument jest automatycznie umieszczany w elektronicznej teczce szkodowej Klienta i likwidator natychmiast może działać. Za pomocą aplikacji można też przeprowadzić oględziny szkody on-line. Do ich wykonania również wykorzystywany jest smartfon Klienta. To wszystko maksymalnie skraca czas procedur.

Aplikacja dla każdego

Warta Mobile to aplikacja dla Klientów likwidujących w Warcie szkody ze wszystkich ubezpieczeń indywidualnych – komunikacyjnych, mieszkaniowych, podróżnych, osobowych itd. Warunkiem skorzystania z aplikacji jest posiadanie smartfona w systemie iOS lub Android. Link do sklepu z bezpłatną aplikacją wysyła do Klienta konsultant, do którego zgłoszona została szkoda.

Prekursor nowych technologii w ubezpieczeniach

Dbałość o Klientów i zapewnienie im najwyższych standardów obsługi od lat przyświecają działaniom Warty. Firma stosuje już z sukcesem wiele innowacyjnych rozwiązań. W ubiegłym roku, jako pierwsza na rynku, wprowadziła aplikację do zdalnych oględzin. Wdrożyła też jedną z najbardziej zaawansowanych technologicznie i procesowo aplikacji do zarzadzania zleceniami dla rzeczoznawców  terenie. Warta rozwija też na szeroką skalę likwidację szkód w trybie uproszczonym. Każde z tych rozwiązań składa się na nowoczesny system, który oszczędza czas i  podnosi satysfakcję Klientów. Teraz Warta idzie krok dalej, wyprzedzając konkurencję i kreując nowe realia funkcjonowania rynku.

Wciąż poszukujemy rozwiązań, które wyprzedzają oczekiwania Klientów i nadają kierunek rozwoju na rynku ubezpieczeń. Dzisiaj, gdy smartfony stały się technologią oswojoną, a aplikacje mobilne są naszą codziennością stworzenie aplikacji wspierającej Klientów w trudnych dla nich momentach jest dla nas naturalnym krokiem na drodze ulepszania jakości obsługi –  mówi Rafał Stankiewicz.