Praca w Contact Center

Lubisz pomagać ludziom i rozwiązywać problemy? Szukasz możliwości rozwoju i chętnie uczysz się nowych rzeczy?  A może interesuje Cię praca w ubezpieczeniach? Dołącz do naszego zespołu!

Indywidualne podejście do zatrudnienia

Proponujemy różne możliwości zatrudnienia - stabilną umowę o pracę lub elastyczną umowę zlecenie. Jako solidny pracodawca z wieloletnim doświadczeniem na rynku gwarantujemy jasne reguły współpracy.

Dobra pensja

Masz wpływ na swoje wynagrodzenie. Mając stabilną podstawę, sam wypracowujesz swoją premię, a każda odebrana rozmowa zwiększa Twoje wpływy na konto.

Godziny pracy

Oferujemy pracę tylko w dni robocze i soboty, bez nocnych zmian. Dzięki temu masz zagwarantowane wolne niedziele i święta.

Przygotowanie i wsparcie

Nie oczekujemy doświadczenia w branży ubezpieczeniowej. Otrzymasz od nas kompleksowe szkolenia przygotowujące do pracy i bieżące wsparcie.

Rozwój i szkolenia

Contact Center nazywany jest „kuźnią talentów". Dbamy o rozwój naszych pracowników, a oprócz awansu dajemy Ci możliwość uczestnictwa w innowacyjnych projektach i szkoleniach rozwojowych.

Twoja pasja

Dzięki oferowanym pakietom Multisport czy organizowanym akcjom oraz turniejom sportowym możesz rozwijać swoje pasje i wymieniać się doświadczeniami z kolegami w pracy.

 

Kogo szukamy?

Do pracy w Centrum Obsługi Klienta w Lublinie i Katowicach poszukujemy:

  • Osób aktywnych zawodowo lub powracających na rynek pracy, które pragną zmiany lub chcą sprawdzić się w nowym obszarze,
  • Absolwentów i studentów, którzy dysponują wolnym czasem i chcą go zainwestować  w zdobywanie ciekawych doświadczeń zawodowych.

Na czym polega nasza praca?

  • Odbieramy telefony  od naszych klientów i agentów ubezpieczeniowych - pomagamy, nie sprzedajemy!
  • Obsługa telefoniczna realizowana jest w kilku obszarach: informacje ubezpieczeniowe, przyjęcie i udzielanie informacji o szkodach, pomoc techniczna dla Agentów ubezpieczeniowych, windykacja należności.

Czy musisz znać się na ubezpieczeniach?

  • Nie wymagamy znajomości branży ubezpieczeniowej. Każdego konsultanta kompleksowo przygotowujemy do pracy i oferujemy bieżącą pomoc merytoryczną.

Lubisz pracować w dobrej atmosferze?

  • Jeżeli atmosfera w pracy jest dla Ciebie ważna to idealnie wybrałeś. Wzajemna pomoc i wsparcie, miła atmosfera i przyjacielskie relacje to obszary, które szczególnie doceniają nasi Konsultanci. Potwierdzają to wyniki badań satysfakcji.

Czemu praca z nami to może być tylko początek?

  • Zdobytą wiedzę ubezpieczeniową będziesz mógł wykorzystać również w życiu prywatnym i innych obszarach zawodowych. Doświadczenie zdobywane w Contact Center jest dużym atutem przy poszukiwaniu pracy na innych stanowiskach. Wielu naszych Konsultantów swoją karierę kontynuuje w innych jednostkach wewnątrz firmy, zdobywając nowe doświadczenia i realizując swoje pasje.

Kiedy rekrutujemy?

  • Jesteśmy jednostką, która ciągle się rozwija i poszukuje nowych pracowników. W związku z tym proces rekrutacyjny jest realizowany przez cały rok. Swoją aplikację możesz złożyć w dowolnym momencie.