Praca w Contact Center w obszarze sprzedaży

Szukasz pracy, w której Twoje działania naprawdę się liczą? Na stanowisku Doradcy/Doradczyni masz kontakt z klientem, decyzyjność i realny wpływ na wyniki Twoje i firmy. 

Nawet jeśli nie masz doświadczenia w sprzedaży ubezpieczeń, wszystkiego Cię nauczymy. Otrzymasz pełne wdrożenie i opiekę na starcie!

Na czym polega praca w Contact Center

Twoje codzienne wyzwania:

  • Telefoniczna sprzedaż produktów ubezpieczeniowych – zarówno dla nowych, jak i obecnych klientów.
  • Obsługa kampanii leadowych (wychodzących i przychodzących).
  • Realizacja indywidualnych planów sprzedażowych oraz celów jakościowych.
Czytaj więcej Zwiń

Kogo szukamy?

Świetnie odnajdziesz się w naszym zespole, jeśli: 

  • masz satysfakcję z osiągania wyników i lubisz pracować z ambitnym planem,
  • sprawnie poruszasz się w środowisku cyfrowym (systemy wewnętrzne, maile itd.),
  • płynnie posługujesz się językiem polskim i masz poprawną dykcję,
  • potrafisz samodzielnie i efektywnie organizować swoją pracę,
  • jesteś gotowy/a do pracy w systemie zmianowym (między 8:00 a 21:00),
  • jesteś dyspozycyjny/a w jedną sobotę w miesiącu.

Dlaczego warto?

Jak przebiega proces rekrutacji?

Twoja aplikacja

Aby wziąć udział w rekrutacji, wyślij nam swoje CV klikając przycisk „Dołącz do nas” na górze strony.

Weryfikacja CV

Dział rekrutacji przeanalizuje Twoje CV i formularz aplikacyjny pod kątem zgodności z naszymi oczekiwaniami. Wybranym uczestnikom rekrutacji zaproponujemy też rozmowę telefoniczną. Jeżeli Twoja kandydatura przejdzie do następnego etapu, zaprosimy Cię na rozmowę.

Spotkanie rekrutacyjne

Będziemy chcieli poznać Ciebie, Twoje doświadczenia oraz oczekiwania. Wolimy rozmawiać na żywo, w naszym biurze. 

Informacja zwrotna

Jeśli spotkanie ocenimy pozytywnie – zadzwonimy do Ciebie i zaproponujemy pracę. W przypadku innego wyniku rekrutacji, informacja zwrotna również do Ciebie trafi.