Na czym polega praca w Contact Center
Twoje codzienne wyzwania:
- Telefoniczna sprzedaż produktów ubezpieczeniowych – zarówno dla nowych, jak i obecnych klientów.
- Obsługa kampanii leadowych (wychodzących i przychodzących).
- Realizacja indywidualnych planów sprzedażowych oraz celów jakościowych.
Kogo szukamy?
Świetnie odnajdziesz się w naszym zespole, jeśli:
- masz satysfakcję z osiągania wyników i lubisz pracować z ambitnym planem,
- sprawnie poruszasz się w środowisku cyfrowym (systemy wewnętrzne, maile itd.),
- płynnie posługujesz się językiem polskim i masz poprawną dykcję,
- potrafisz samodzielnie i efektywnie organizować swoją pracę,
- jesteś gotowy/a do pracy w systemie zmianowym (między 8:00 a 21:00),
- jesteś dyspozycyjny/a w jedną sobotę w miesiącu.
Dlaczego warto?
Atrakcyjne wynagrodzenie
Twoje wynagrodzenie będzie się opierało na podstawie i comiesięcznych premiach, uzależnionych od efektów Twojej pracy. Na start zapewniamy premię gwarantowaną przez pierwsze 3 miesiące pracy (pod warunkiem respektowania regulaminu pracy i zasady frekwencji). Będziesz pracować w oparciu o umowę o pracę.
Rozwój
Pracując z nami, zyskujesz dostęp do rozwoju w firmie, która jest liderem na rynku ubezpieczeń. Zorganizujemy dla Ciebie wdrożenie przygotowujące do pracy oraz późniejsze cykliczne szkolenia rozwijające kompetencje miękkie i twarde, również w postaci indywidualnych sesji szkoleniowych.
Praca hybrydowa
Docelowo będziesz pracować w trybie hybrydowym (min. 3 dni z biura), natomiast wdrożenie preferujemy przeprowadzać w biurze (pierwsze 2-3 miesiące).
Nowoczesne biuro z widokiem na Warszawę
Nasze biuro znajduje się w nowoczesnym budynku Warsaw Unit przy Rondzie Daszyńskiego 1, czyli w ścisłym centrum Warszawy. Funkcjonalna przestrzeń, 38 piętro, świeży design i nieformalna atmosfera – brzmi atrakcyjnie?
Benefity
- Platforma benefitowa (MultiSport, opieka medyczna, dofinansowania do wypoczynku, rabaty, bilety do teatru/kina i wiele innych).
- Platforma wellbeingowa (webinary, podcasty, czat ze specjalistami itp.).
- Możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego.
- Kompleksowa oferta szkoleń ogólnorozwojowych.
- Wyjazdy/spotkania integracyjne.
Zniżki
Otrzymasz atrakcyjne zniżki na ubezpieczenia Warty i HDI (również dla Twojej rodziny).
Jak przebiega proces rekrutacji?
Twoja aplikacja
Aby wziąć udział w rekrutacji, wyślij nam swoje CV klikając przycisk „Dołącz do nas” na górze strony.
Weryfikacja CV
Dział rekrutacji przeanalizuje Twoje CV i formularz aplikacyjny pod kątem zgodności z naszymi oczekiwaniami. Wybranym uczestnikom rekrutacji zaproponujemy też rozmowę telefoniczną. Jeżeli Twoja kandydatura przejdzie do następnego etapu, zaprosimy Cię na rozmowę.
Spotkanie rekrutacyjne
Będziemy chcieli poznać Ciebie, Twoje doświadczenia oraz oczekiwania. Wolimy rozmawiać na żywo, w naszym biurze.
Informacja zwrotna
Jeśli spotkanie ocenimy pozytywnie – zadzwonimy do Ciebie i zaproponujemy pracę. W przypadku innego wyniku rekrutacji, informacja zwrotna również do Ciebie trafi.