Praca w Contact Center Warty

Jeśli szukasz ciekawej pracy, solidnej dawki wiedzy, świetnych ludzi i niekorporacyjnej atmosfery, zapraszamy do Contact Center Warty. W naszym Contact Center nie sprzedajemy! Odpowiadamy na pytania naszych rozmówców.

Rekrutację polecił Ci nasz pracownik? Daj znać, nagradzamy za polecenia. Aplikuj przez formularz

Na czym polega praca w Contact Center

Praca polega na odbieraniu telefonów od naszych Klientów. W Contact Center pomagasz, a nie sprzedajesz.

Będziesz zajmował się jednym z zadań:

  • Przyjmowaniem zgłoszeń szkód i udzielaniem informacji o etapie ich realizacji.
  • Pomocą techniczną w obsłudze programów do wystawiania polis.
  • Udzielaniem informacji nt. zawartych polis oraz dostępnej oferty ubezpieczeniowej firmy.
Czytaj więcejZwiń

 Dodatkowo możesz:

  • Wspierać mniej doświadczonych konsultantów.
  • Stać się ekspertem w danej dziedzinie i rozwiązywać zawiłe zagadnienia. 
  • Brać udział w różnych projektach – stacjonarnie lub wyjazdowo. 
Czytaj więcejZwiń

Szukamy osób, które:

  • lubią rozmawiać i pomagać ludziom
  • szukają ciekawej pracy, solidnej dawki wiedzy i niekorporacyjnej atmosfery
  • cenią sobie wzajemną pomoc i przyjacielskie relacje
  • swobodnie posługują się komputerem

Korzyści dla Ciebie

Praca u nas to nie tylko obowiązki

Nie masz doświadczenia w branży ubezpieczeniowej?

Wszystkiego Cię nauczymy.

Szkolenia wstępne

Kompleksowo przygotujemy Cię do pracy i nauczymy, jak rozmawiać z Klientem.

Wsparcie na start

W pierwszych rozmowach pomoże Ci opiekun. Podpowie, co robisz świetnie i jak się rozwijać.

Warsztaty powtórzeniowe

Zrobimy szkolenia podsumowujące Twoje początki i odpowiemy na wszelkie pytania.

Samodzielna praca

Zdobędziesz doświadczenie i wprawę w codziennej pracy.

Kolejne szkolenie

Przygotujemy Cię do odbierania kolejnego rodzaju połączeń.

Jeśli zastanawiasz się, co dalej

Nasi konsultanci mają szerokie możliwości rozwoju w Warcie. Dla wielu liderów, trenerów czy likwidatorów szkód praca w obsłudze klienta była podstawą do dalszego rozwoju zawodowego. Zacznij u nas, awansuj w całej firmie. Potencjalne ścieżki rozwoju:

 

  • Lider zespołu Contact Center
  • Trener zespołu Contact Center
  • Likwidator szkód
  • Praca w dziale robotów i innowacji technicznych
  • Praca w innych naszych jednostkach
  • Agent ubezpieczeniowy
Czytaj więcejZwiń

Jak przebiega proces rekrutacji?

Twoja aplikacja

Dbamy o standardy procesu rekrutacji i bezpieczeństwo danych osobowych naszych Kandydatów. Dlatego, jeśli chcesz wziąć udział w rekrutacji, zaaplikuj TUTAJ lub na pracuj.pl.

Selekcja kandydatów

Informacje zawarte w Twoim CV i formularzu aplikacyjnym zostaną przeanalizowane przez Rekrutera pod kątem zgodności z wymaganiami stanowiska, o które się ubiegasz. Jeżeli Twoja kandydatura zostanie zakwalifikowana, skontaktujemy się z Tobą i zaprosimy do kolejnego etapu.

Spotkanie rekrutacyjne

Będziemy chcieli poznać Ciebie, Twoje doświadczenia oraz oczekiwania. Możemy zaprosić Cię do dodatkowego zadania indywidulanego lub grupowego.

Obecnie większość spotkań odbywa się zdalnie.

Wybór kandydata i złożenie oferty

Jeżeli wybierzemy Ciebie – zadzwonimy i zaproponujemy Ci ofertę pracy. Damy też znać jeśli wybierzemy kogoś innego.

Zobacz jak się u nas pracuje

Ważne jest to, że pracuje w miłej atmosferze i nie mam problemu łączyć pracy ze studiami.

Karolina Sobieraj
Doradca ds. Obsługi Klienta

W Warcie cenię sobie zgraną ekipę konsultantów i pomocnych, wyrozumiałych przełożonych. Podoba mi się też elastyczny grafik oraz możliwość pracy zdalnej. 

Katarzyna Lewandowska
Doradca ds. Obsługi Klienta

Pracę w Warcie cenię za wyjątkową atmosferę. Lubię też wyzwania, czyli sprawy wymagające „detektywistycznego” spojrzenia na temat – to mnie rozwija i motywuje do rozszerzenia wiedzy

Marta Jurkiewicz
Doradca ds. Obsługi Klienta

Chcesz o coś zapytać?

Wypełnij formularz kontaktowy. Odezwiemy się do Ciebie!

To pole jest wymagane. Uzupełnij je.

Upewnij się, że wpisujesz poprawny adres e-mail, bo na ten adres otrzymasz odpowiedź.

To pole jest wymagane. Uzupełnij je.

Administratorem danych osobowych jest TUiR WARTA S.A. oraz TUnŻ WARTA S.A. i będą one służyły do obsługi zapytania. Więcej informacji o zasadach przetwarzania kliknij tutaj