Jak uzyskać zwrot składki z umów ubezpieczenia zawartych w Warcie?

 

Jeśli umowa ubezpieczenia domu, mieszkania, gospodarstwa rolnego, ubezpieczenia turystycznego , osobowego czy ubezpieczenia majątku firmy zostanie rozwiązana, możesz otrzymać  zwrot składki za niewykorzystany okres ochrony. W tym celu możesz skorzystać z formularza dostępnego poniżej uzupełniając niezbędne dane i załączając wymagane dokumenty lub wysłać je na adres mailowy zwroty@warta.pl. Zwrot składki z dokumentami możesz zgłosić również u najbliższego Agenta

Jak to zrobić?

 
Wypełnij formularz  i  dołącz skany lub zrób wyraźną fotografię dokumentów:
 
  potwierdzenia sprzedaży nieruchomości,
  wcześniejszego powrotu z wakacji, 
  zawieszenia lub zaprzestania prowadzenia działalności gospodarczej 
  odstąpienia od umowy zgodnie z warunkami określonymi w umowie  ubezpieczenia 
 
Możesz także dokumenty wysłać na adres: zwroty@warta.pl  lub zostawić u  najbliższego agenta ubezpieczeniowego (Znajdź agenta).
 
Zwrot powinieneś dostać w ciągu 14 dni od otrzymania Twojej dyspozycji  przez Wartę  – pamiętaj, że droga elektroniczna będzie najszybsza.
 
Pamiętaj! Zwrot na konto bankowe jest szybszy i pewniejszy niż przekaz pocztowy. Dlatego koniecznie podaj jego numer w dyspozycji zwrotu składki  którą  wypełnij czytelnie, najlepiej drukowanymi literami.
 
Do formularza możesz dołączyć skan  lub zdjęcie wypełnionego i podpisanego druku dyspozycji zwrotu.
 
Formularz

Formularz - ZWROT SKŁADKI

Formularz - ZWROT SKŁADKI
Wysyłka formularza wymaga zgody na udzielenie odpowiedzi drogą elektroniczną. Jeśli nie wyrażasz takiej zgody zapraszamy do skorzystania z innych form kontaktu.
To pole jest wymagane.
To pole jest wymagane.
To pole jest wymagane.
To pole jest wymagane.
To pole jest wymagane.
Niepoprawny numer konta bankowego

Pola oznaczone * są obowiązkowe

Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji "WARTA" S.A. z siedzibą w Warszawie (00-805) przy ul. Chmielnej 85/87 (dalej WARTA) informuje, iż jest administratorem danych w zakresie kierowanego do niej wniosku. Podane przez Panią/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu rejestracji powiadomienia o sprzedaży pojazdu oraz wniosku o zwrot składki, zgodnie z wnioskiem, przez czas konieczny do realizacji obsługi wniosku, a potem do celów archiwalnych przez okres przedawnienia roszczeń, na podstawie uzasadnionego interesu administratora danych. Uzasadnionym interesem jest realizacja wniosku a także obrona przed roszczeniami. Przysługuje Pani/Panu prawo do: a) żądania dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia (o ile nie zakłóca to realizacji umowy lub obowiązków Warty wynikających z przepisów prawa), ograniczenia przetwarzania b) wniesienia sprzeciwu z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych na podstawie prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Wartę oraz c) wniesienia skargi do Organu Nadzoru (jest nim Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Kontakt z inspektorem danych osobowych jest możliwy drogą elektroniczną, poprzez: IOD@warta.pl lub drogą pisemną pod adresem siedziby Warty podanym powyżej. Dane inspektora dostępne są w zakładce Kontakt.

(maksymalny rozmiar pliku: 5.0 MB. Format pliku: jpg, jpeg, gif, tif, tiff, png, bmp, doc, docx, xls, pdf, txt)
captcha
Przepisz kod z obrazka

Znajdź agenta

Wyszukaj Agenta Warty w Twojej bliskiej okolicy

Szukaj

Zgłoś szkodę on-line

Zgłoś szkodę majątkową lub życiową poprzez formularz internetowy

Zgłoś szkodę

Napisz do nas

Skorzystaj z formularza kontaktowego

Napisz