Jak uzyskać zwrot składki z umów ubezpieczenia zawartych w Warcie?
Jeśli umowa ubezpieczenia domu, mieszkania, gospodarstwa rolnego, ubezpieczenia turystycznego , osobowego czy ubezpieczenia majątku firmy zostanie rozwiązana, możesz otrzymać zwrot składki za niewykorzystany okres ochrony. W tym celu możesz skorzystać z formularza dostępnego poniżej uzupełniając niezbędne dane i załączając wymagane dokumenty lub wysłać je na adres mailowy zwroty@warta.pl. Zwrot składki z dokumentami możesz zgłosić również u najbliższego Agenta
Jak to zrobić?
Wypełnij formularz i dołącz skany lub zrób wyraźną fotografię dokumentów:
Możesz także dokumenty wysłać na adres: zwroty@warta.pl lub zostawić u najbliższego agenta ubezpieczeniowego (Znajdź agenta).
Zwrot powinieneś dostać w ciągu 14 dni od otrzymania Twojej dyspozycji przez Wartę – pamiętaj, że droga elektroniczna będzie najszybsza.
Pamiętaj! Zwrot na konto bankowe jest szybszy i pewniejszy niż przekaz pocztowy. Dlatego koniecznie podaj jego numer w dyspozycji zwrotu składki którą wypełnij czytelnie, najlepiej drukowanymi literami.
Do formularza możesz dołączyć skan lub zdjęcie wypełnionego i podpisanego druku dyspozycji zwrotu.