Już 70 tys. klientów skorzystało z aplikacji Warta Mobile, która umożliwia zarządzanie likwidacją szkody za pomocą smartfona. Dzięki niej Klient w prosty sposób może przejść przez cały proces i być „on-line” ze swoją szkodą. Na bieżąco może sprawdzać co dzieje się w jego sprawie. Dzięki komunikatom „push” wie jakie działania podejmuje opiekun szkody i jakich działań ewentualnie oczekuje od niego. Może też kontaktować się z opiekunem poprzez komunikator. Aplikacja ułatwia też wymianę dokumentów pomiędzy Klientem i Wartą.

Dzięki Warta Mobile wprowadziliśmy nową jakość do procesu likwidacji szkód. Szybsza wymiana informacji, wykorzystanie technologii do przeprowadzania oględzin za pomocą kamery smartfona, a także mniej formalny język, to tylko wybrane korzyści, jakie docenili użytkownicy naszego rozwiązania. Idąc krok dalej  wprowadziliśmy do aplikacji funkcjonalność, która umożliwia klientom samodzielne wyliczenie kwoty odszkodowania, a nawet otrzymanie odszkodowania tego samego dnia – mówi Adam Fulneczek, dyrektor zarządzający Departamentu Strategii Likwidacji Szkód w Warcie.  

Samodzielne wyliczenie szkody w Warta Mobile – jak to działa?

Aplikację Warta Mobile, dzięki której można samodzielnie wyliczyć kwotę odszkodowania, mogą otrzymać Klienci, którzy podczas zgłoszenia szkody zaznaczą chęć otrzymania odszkodowania w formie gotówkowej. Po zainstalowaniu aplikacji, należy wypełnić krótki, intuicyjny formularz. Wyliczenie kwoty nastąpi po wskazaniu na schemacie samochodu uszkodzonych elementów wymagających naprawy oraz określeniu stopnia ich uszkodzenia. Po zaakceptowaniu przez klienta wyliczonej kwoty odszkodowania, pieniądze mogą trafić na jego konto nawet w ciągu jednego dnia. To oznacza, że proces ten będzie jeszcze szybszy i w większości przypadków nie będzie wymagał udziału rzeczoznawcy Warty. Wysokość odszkodowania szacowana jest w oparciu o profesjonalne narzędzia do wyceny, takie same jak stosowane przy standardowym procesie likwidacji. Wdrożona funkcjonalność opiera się na rozwiązaniu dostarczanym przez firmę Audatex.

Nowa funkcjonalność Warty Mobile to kolejna opcja, którą może wybrać klient. Wciąż ma także możliwość skorzystania z tradycyjnych ścieżek likwidacji szkody.  

Nowa funkcjonalność w aplikacji Warta Mobile pokazuje, że stale poszukujemy praktycznych rozwiązań, które usprawniają proces likwidacji szkód, a tym samym podnoszą jakość obsługi naszych klientów. Już wkrótce   zaprezentujemy kolejne rozwiązanie mobilne, ułatwiające klientom  likwidację szkód w Warcie  –  mówi Adam Fulneczek.