TUiR Warta uzyskała srebrne godło w programie Konsumencki Lider Jakości 2015 w kategorii: Ubezpieczenia komunikacyjne. Klienci biorący udział w badaniu podkreślali wysoki poziom zadowolenia z obsługi w Warcie i przyjazność zarówno procesów jak i serwisu.

Szczególnie dumni jesteśmy z faktu, że tegoroczne badanie wykazało najwyższą skłonność klientów do polecania oferty Warty. Zajęliśmy tu pierwszą pozycję wśród liderów rynku! Rekomendacja klientów to dla nas wyraz najwyższego zaufania – mówi Bogusława Potacka, dyrektor Departamentu Marketingu i PR w Warcie. W ubezpieczeniach na zadowolenie klientów ma wpływ wiele aspektów, m.in. jakość samego produktu, jego odpowiedni dobór do potrzeb konkretnego klienta i wreszcie sprawna obsługa likwidacji szkód. Dlatego wyróżnienie to zasługa wielu zespołów, w tym także naszych agentów – dodaje.

Konsumencki Lider Jakości 2015 to ogólnopolski, promocyjny program konsumencki, realizowany przez Redakcję Strefy Gospodarki, dodatku do Dziennika Gazety Prawnej. Jego celem jest wyłonienie, na podstawie zrealizowanych badań konsumenckich, najlepszych jakościowo marek i produktów dostępnych na polskim rynku. Wyniki tegorocznego rankingu oparto na opinii aż 10 tys. osób.