Złóż reklamację online lub w inny sposób

Wyślij przez internet

Wystarczy wypełnić formularz poniżej. Odpowiedź możemy przesłać e-mailem lub listem.

Przejdź do formularza

Zanim prześlesz reklamację, spróbuj wyjaśnić sprawę szybciej

Jeśli masz wątpliwości co do obsługi polisy, obsługi szkody lub zaległości w opłatach, sprawdź sekcję Pomoc i obsługa

Sprawdź, czy Twoja sprawa jest już rozwiązana

Sprawdź status sprawy

Doślij brakujące dokumenty

Doślij dokumenty

Zadzwoń pod numer 502 308 308

W sprawie reklamacji skontaktuj się z nami w godzinach:
Poniedziałek-piątek: 8:00 - 20:00
Sobota: 8:00 - 16:00

Koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora.

Wyślij list

W liście podaj dane, które umożliwią nam sprawne rozpatrzenie reklamacji:

  • imię i nazwisko lub nazwę oraz adres korespondencyjny składającego reklamację,
  • numer polisy, szkody lub sprawy,
  • numer telefonu lub adres e-mail,
  • opis – z jakiego powodu składasz reklamację,

List z reklamacją wyślij na adres spółki, z którą zawarta została polisa:

  • TUiR Warta S.A., skr. pocztowa 1020, 00-950 Warszawa
  • TUnŻ Warta S.A., skr. pocztowa 1013, 00-950 Warszawa 1

Sprawdź w polisie, czy została ona zawarta ze spółką TUiR Warta S.A. czy TUnŻ Warta S.A. i wyślij reklamację na adres odpowiedniej spółki.

Wyślij e-doręczenie

W zgłoszeniu podaj dane, które umożliwią nam sprawne rozpatrzenie reklamacji:

  • imię i nazwisko lub nazwę oraz adres korespondencyjny składającego reklamację,
  • numer polisy, szkody lub sprawy,
  • numer telefonu lub adres e-mail,
  • opis – z jakiego powodu składasz reklamację,

Wyślij zgłoszenie reklamacyjne na adres do doręczeń elektronicznych odpowiedniej spółki:

  • TUiR AE:PL-12869-16149-GHRES-21
  • TUnŻ AE:PL-43731-69770-HRJAI-14

Sprawdź czy polisa została zawarta z TUiR Warta S.A. czy z TUnŻ Warta S.A. i wyślij reklamację na adres do doręczeń elektronicznych odpowiedniej spółki:

  • TUiR AE:PL-12869-16149-GHRES-21
  • TUnŻ AE:PL-43731-69770-HRJAI-14
     

Przyjdź do biura

W treści podaj dane, które umożliwią nam sprawne rozpatrzenie reklamacji:

  • imię i nazwisko lub nazwę oraz adres korespondencyjny składającego reklamację,
  • numer polisy, szkody lub sprawy,
  • numer telefonu lub adres e-mail,
  • opis – z jakiego powodu składasz reklamację,

Złóż pismo osobiście lub podyktuj reklamację pracownikowi Warty w dowolnej jednostce.

1 | Wybierz, czego dotyczy reklamacja
2 | Wprowadź swoje dane
3 | Wpisz treść wiadomości lub załącz pliki
usuń
Maksymalna długość nazwy pliku: 128 znaków.
Format pliku: doc, docx, xls, xlsx, pdf, odt, ods, jpg, png, bmp, gif, tif, tiff. Maksymalny rozmiar: 10 MB
Dodaj kolejny plik
usuń
Maksymalna długość nazwy pliku: 128 znaków.
Format pliku: doc, docx, xls, xlsx, pdf, odt, ods, jpg, png, bmp, gif, tif, tiff. Maksymalny rozmiar: 10 MB
Dodaj kolejny plik
usuń
Maksymalna długość nazwy pliku: 128 znaków.
Format pliku: doc, docx, xls, xlsx, pdf, odt, ods, jpg, png, bmp, gif, tif, tiff. Maksymalny rozmiar: 10 MB
Dodaj kolejny plik
usuń
Maksymalna długość nazwy pliku: 128 znaków.
Format pliku: doc, docx, xls, xlsx, pdf, odt, ods, jpg, png, bmp, gif, tif, tiff. Maksymalny rozmiar: 10 MB
Dodaj kolejny plik
usuń
Maksymalna długość nazwy pliku: 128 znaków.
Format pliku: doc, docx, xls, xlsx, pdf, odt, ods, jpg, png, bmp, gif, tif, tiff. Maksymalny rozmiar: 10 MB
Dodaj kolejny plik

Administratorem danych osobowych jest TUiR „Warta” S.A. oraz TUnŻ „Warta” S.A. i będą one służyły do obsługi zgłoszenia. Więcej informacji o zasadach przetwarzania kliknij tutaj

Rozpatrywanie reklamacji