Ubezpieczenie telefonu, tabletu, smartwatcha

Kobieta trzymająca w dłoniach smartphone ubezpieczyła swój telefon, tablet i smartwatch w Warcie
Kobieta trzymająca w dłoniach smartphone ubezpieczyła swój telefon, tablet i smartwatch w Warcie

W razie uszkodzenia lub kradzieży

Wystarczy chwila nieuwagi lub nieszczęśliwe zdarzenie, żeby Twój smartfon, tablet lub smartwatch się zniszczył. Nie musisz jednak narażać się na wydatki związane z naprawą lub zakupem nowego urządzenia. Wybierz ubezpieczenie Smart Pakiet i chroń swoją elektronikę na wypadek przypadkowego uszkodzenia, kradzieży z włamaniem, kradzieży kieszonkowej czy rabunku.
Ubezpieczenie możesz wykupić nie tylko dla sprzętu nowego, ale także używanego (do 4 lat od premiery sprzętu w Polsce).

Co zyskujesz

Ochrona na całym świecie

Ochronimy Twój sprzęt (telefon, tablet, smartwatch) w Polsce i za granicą.

Elastyczny zakres ubezpieczenia

Ty decydujesz, czy chcesz objąć ochroną sam wyświetlacz, czy całe urządzenie.

Ochrona przez rok i wygodna opłata składki

Możesz wybrać, jak chcesz opłacić składkę. Jednorazowo czy w ratach (2 lub 4).

Naprawa urządzenia

Zorganizujemy naprawę Twojego sprzętu (np. telefonu) w razie jego przypadkowego uszkodzenia.

Nowy sprzęt

Otrzymasz nowe urządzenie, jeżeli swoje utracisz w wyniku kradzieży z włamaniem, kradzieży kieszonkowej lub rabunku do wartości nowego sprzętu w ramach sumy określonej w umowie.

Wymiana sprzętu na nowy

Jeśli naprawa uszkodzonego sprzętu będzie niemożliwa lub będzie kosztować tyle co nowy sprzęt, wymienimy Ci urządzenie na nowe do wartości nowego sprzętu w ramach sumy określonej w umowie.

Serwis door-to-door

Zorganizujemy i pokryjemy koszty transportu urządzenia do serwisu i z powrotem.

Co obejmuje ubezpieczenie – przykłady

Czego nie obejmuje ubezpieczenie – przykłady

Pełną listę zdarzeń i okoliczności, których nie obejmuje ochrona, znajdziesz w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia.

Ubezpiecz się zdalnie

Może zainteresuje Cię również

Porównanie wariantów ubezpieczenia

Wybierz wariant ochrony dopasowany do Twoich potrzeb. Ochrona wyświetlacza Komfort Premium

Ochrona w razie zdarzenia

Ochrona w razie zdarzenia

Ochrona w razie zdarzenia

Ochrona w razie zdarzenia

Przypadkowe uszkodzenie wyświetlacza

Przypadkowe uszkodzenie wyświetlacza

Przypadkowe uszkodzenie wyświetlacza

Przypadkowe uszkodzenie wyświetlacza

Przypadkowe uszkodzenie sprzętu

Przypadkowe uszkodzenie sprzętu

Przypadkowe uszkodzenie sprzętu

Przypadkowe uszkodzenie sprzętu

Kradzież kieszonkowa, kradzież z włamaniem, rabunek

Kradzież kieszonkowa, kradzież z włamaniem, rabunek

Kradzież kieszonkowa, kradzież z włamaniem, rabunek

Kradzież kieszonkowa, kradzież z włamaniem, rabunek

Usługi dodatkowe na Twoje życzenie

Usługi dodatkowe na Twoje życzenie

Usługi dodatkowe na Twoje życzenie

Usługi dodatkowe na Twoje życzenie

Montaż folii ochronnej po naprawie wyświetlacza

Montaż folii ochronnej po naprawie wyświetlacza

Montaż folii ochronnej po naprawie wyświetlacza

Montaż folii ochronnej po naprawie wyświetlacza

Transport sprzętu do i z serwisu

Transport sprzętu do i z serwisu

Transport sprzętu do i z serwisu

Transport sprzętu do i z serwisu

Telefon zastępczy na czas naprawy

Telefon zastępczy na czas naprawy

Telefon zastępczy na czas naprawy

Telefon zastępczy na czas naprawy

Naprawa w ciągu 5 dni roboczych od dnia dostarczenia sprzętu do serwisu

Naprawa w ciągu 5 dni roboczych od dnia dostarczenia sprzętu do serwisu

Naprawa w ciągu 5 dni roboczych od dnia dostarczenia sprzętu do serwisu

Naprawa w ciągu 5 dni roboczych od dnia dostarczenia sprzętu do serwisu

Ubezpieczenie

Ubezpieczenie

Ubezpieczenie

Ubezpieczenie

Suma ubezpieczenia

Suma ubezpieczenia

max. 1 000 zł

Suma ubezpieczenia

Wartość nowego sprzętu

Suma ubezpieczenia

Wartość nowego sprzętu

Terytorialny zakres ochrony*

Terytorialny zakres ochrony*

Świat

Terytorialny zakres ochrony*

Świat

Terytorialny zakres ochrony*

Świat

Okres ubezpieczenia

Okres ubezpieczenia

12 miesięcy

Okres ubezpieczenia

12 miesięcy

Okres ubezpieczenia

12 miesięcy

Udział własny, czyli dopłata przy naprawie

Udział własny, czyli dopłata przy naprawie

99 zł

Udział własny, czyli dopłata przy naprawie

0 zł

Udział własny, czyli dopłata przy naprawie

0 zł

Limit szkód w okresie ubezpieczenia

Limit szkód w okresie ubezpieczenia

1

Limit szkód w okresie ubezpieczenia

Bez limitu

Limit szkód w okresie ubezpieczenia

Bez limitu

Oznaczenia:

* Ochrona obowiązuje na terenie całego świata. Likwidacja szkody oraz organizacja usług dodatkowych jest realizowana wyłącznie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

Najczęściej zadawane pytania o ubezpieczenie smartfona, tabletu, smartwatcha

Jakie urządzenie mogę ubezpieczyć?

Możesz ubezpieczyć smartfon, tablet lub smartwatch, nowy lub używany – do 4 lat od daty premiery urządzenia w Polsce.

W jakim czasie po zakupie sprzętu, mogę go ubezpieczyć?

W każdym czasie. Obejmujemy ochroną sprzęt nowy i używamy, bez względu na czas jego użytkowania, pod warunkiem, że model sprzętu jaki posiadasz nie jest starszy niż 4 lata.

Czy muszę posiadać informację od kiedy mój sprzęt jest dostępny na rynku Polskim?

Nie. Wystarczy, że podasz nam model swojego sprzętu a my powiemy Ci, czy możemy go ubezpieczyć.

Czy mogę ubezpieczyć sprzęt kupiony za granicą?

Urządzenie zakupione poza granicami RP może zostać objęte ochroną, o ile jest ono również dostępne na rynku polskim.

Do kogo kierowane jest ubezpieczenie?

Ubezpieczenie dedykowane jest szczególnie Klientom indywidualnym.

Ponadto dopuszczamy możliwość ubezpieczenia urządzania stanowiącego mienie firmowe, które zostało zakupione przez Klienta prowadzącego jednoosobową działalność gospodarczą lub spółkę cywilną, pod warunkiem, że jest ono użytkowane przez osobę fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą,wspólnika S.C. lub osobę, z którą prowadzi wspólne gospodarstwo domowe.

Potwierdzenie własności urządzenia stanowi faktura wystawiona na wymieniony podmiot.

 

Czy mogę ubezpieczyć telefon współmałżonka lub dziecka?

Tak, możesz ubezpieczyć telefon współmałżonka lub dziecka.

Czy mogę ubezpieczyć sprzęt służbowy?

Możesz ubezpieczyć sprzęt, którego jesteś właścicielem w ramach prowadzonej działalności gospodarczej lub użytkujesz sprzęt zakupiony w ramach spółki cywilnej, której jesteś wspólnikiem.

Czy mogę ubezpieczyć urządzenie zakupione w ramach umowy abonamentowej?

Tak. Urządzenia kupione w abonamencie mogą również zostać objęte ubezpieczeniem. W przypadku uszkodzenia/zniszczenia czy utraty, jesteś zobowiązany do uiszczenia operatorowi pełnej opłaty za urządzenie. Ubezpieczenie zabezpiecza Twój interes a nie interes operatora.

Czy aby ubezpieczyć telefon muszę mieć go ze sobą?

Tak, przed zawarciem umowy agent zweryfikuje czy urządzenie nie jest uszkodzone oraz wykona dokumentację fotograficzną urządzenia.

Czy w przypadku szkody, Warta naprawi mój telefon?

W zakresie odpowiedzialności Wartą pokrywa koszt naprawy telefonu. W przypadku gdy koszt naprawy jest równy lub przekracza wartość nowego telefonu jest on wymieniany na nowy (w granicach sumy ubezpieczenia). Zapewniamy organizację procesu naprawy we współpracującym z Wartą punkcie naprawczym.

Czy muszę posiadać dowód zakupu urządzenia?

Tak, na etapie likwidacji szkody wymagamy okazania takiego dokumentu.

Czy warta zabezpieczy dane przechowywane na moim telefonie w razie oddania go do naprawy?

Nie, dane należy samodzielnie skopiować na inny nośnik.

Jaki wariant ubezpieczenie wybrać, aby wyświetlacz też był objęty ochroną?

W wariancie Komfort i Premium chronimy całe urządzenie, również wyświetlacz.

Jeśli wymienię telefon w ramach gwarancji na nowy, czy ubezpieczenie nadal trwa?

Wymiana telefonu, w ramach gwarancji na nowy, nie spowoduje utraty ochrony ubezpieczeniowej jeśli Warta zostanie powiadomiona o wymianie sprzętu na nowy.

W takiej sytuacji niezbędne jest przesłanie do Warty protokołu wymiany oraz  nowych zdjęć urządzenia (z uwzględnieniem numeru IMEI w przypadku telefonu lub numeru seryjnego w przypadku tabletu lub smartwatcha).

Zobacz więcej Zwiń

Przydatne dokumenty

Zobacz, dlaczego wybrali nas inni

W moim nowym mieszkaniu doszło do zalania podłogi oraz sufitu. Zgłosiłam szkodę do Warty. Bardzo szybko pojawił się rzeczoznawca, który wycenił straty. Już po kilku dniach od zgłoszenia szkody miałam pieniądze na naprawę! Wszystko szybko i sprawnie, a dzięki Warcie mogłam spać spokojnie.

Anna z Warszawy

Szybki telefon na infolinię, zgłoszenie z assistance domowego i już po chwili poczułem ulgę – pani zapewniła mnie, że na pewno pojawi się serwisant w celu naprawy zmywarki. Jak powiedzieli, tak zrobili.

Cała przygoda zakończyła się szczęśliwie.

Paweł z Warszawy
Gwiazda jakości obsługi 2022
Gwiazda Jakości Obsługi 2022
Laur konsumenta 2022
Złoty Laur Konsumenta 2022