Wypłata z polisy kupionej w banku: krok po kroku

Staramy się, żebyś dostał należne Ci pieniądze tak szybko, jak to możliwe. Jednak ostateczny termin wypłaty zależy również od Ciebie. Dla ułatwienia poniżej podpowiadamy, co należy zrobić, żeby szybko dostać świadczenie.

Zdarzenie: Innewybierz inne zdarzenie

Od razu po zdarzeniu zadzwoń do  Centrum Obsługi Klienta Warty: 801 308 308 jeśli jesteś na terytorium RP lub +48 502 308 308 jeśli jesteś za granicą. Konsultant udzieli ci wszelkich informacji jak zachować się po wypadku, żeby szybko dostać należne odszkodowanie.

 

Potrzebne informacje

W pierwszej kolejności konsultant zapyta Cię o szczegóły zdarzenia, aby na tej podstawie ustalić czego dotyczy twoje zgłoszenie.

 

Potrzebne dokumenty

Po ustaleniu z  jakiego rodzaju umowy zgłaszasz szkodę , konsultant określi jaki zakres dokumentów jest potrzebny i poinformuje Cię o konieczności ich dosłania.

 

 Ich rodzaj będzie zależał od konkretnego zdarzenia. Dokładnie zanotuj ich listę.