Chcesz szybko dostać odszkodowanie?
Zgłoś szkodę on-line:

lub zadzwoń do Centrum Alarmowego Warty: 801 308 308 jeśli jesteś na terytorium RP, lub +48 502 308 308 jeśli jesteś za granicą. Konsultant udzieli ci wszelkich informacji jak zachować się po wypadku, żeby szybko dostać pełne odszkodowanie.
Potrzebne informacje - zgłoszenie telefoniczne
W pierwszej kolejności konsultant poprosi Cię o następujące dane:
- Dane osoby zgłaszającej szkodę:
- Dane Ubezpieczonego:
- Imię i nazwisko
- PESEL
- Adres korespondencyjny
- Numer polisy, z której zgłaszana jest szkoda
- Numer telefonu:
- Osoby zgłaszającej
- Osoby ubezpieczonej
- Data godzina i miejsce kradzieży,
- Przebieg (okoliczności) kradzieży
- Data zgłoszenia kradzieży na Policji
- Dane adresowe Policji która przyjęła zgłoszenie,
- Dane o zabezpieczeniach antykradzieżowych pojazdu (działających w momencie kradzieży),
- Dane pojazdu (dane z dowodu rejestracyjnego):
- Numer rejestracyjny
- Numer VIN
- Marka i model pojazdu
- Data pierwszej rejestracji pojazdu
- Data ostatniego badania technicznego
- Dane Twojego banku niezbędne do wypłaty odszkodowania :
- Nazwa Banku
- Numer rachunku bankowego do wypłaty świadczenia
- Dane - osobowe i teleadresowe - innych osób które posiadają dane o zdarzeniu (np. świadkowie)
Potrzebne dokumenty
Jeżeli do rozpatrzenia roszczenia niezbędne będą dodatkowe dokumenty, konsultant poprosi Cię o ich przesłanie.
W przypadku tego zdarzenia najczęściej będą to:
- dokumenty pochodzenia pojazdu (dowód zakupu, dowód sprowadzenia pojazdu z zagranicy, dowód odprawy celnej itp.)
- dowód rejestracyjny i karta pojazdu
- wszystkie posiadane komplety kluczyków do samochodu
- zaświadczenie z Policji o przyjęciu zgłoszenia o kradzieży
- jeżeli pojazd był współwłasnością kilku osób - zgoda innych współwłaścicieli na wypłatę odszkodowania