Chcesz szybko dostać odszkodowanie?
Zgłoś szkodę on-line:

lub zadzwoń do Centrum Obsługi Klienta Warty: 801 308 308 jeśli jesteś na terytorium RP, lub +48 502 308 308 jeśli jesteś za granicą. Konsultant udzieli ci wszelkich informacji jak zachować się po wypadku, żeby szybko dostać pełne odszkodowanie.
Potrzebne informacje - zgłoszenie telefoniczne
W pierwszej kolejności konsultant poprosi Cię o następujące dane:
- Dane osoby zgłaszającej szkodę:
- Imię i nazwisko
- PESEL
- Numer telefonu
- Adres zamieszkania / zameldowania
- Dane osoby poszkodowanej:
- Imię i nazwisko
- PESEL
- Numer telefonu
- Adres zamieszkania zameldowania
- Numer polisy, z której zgłaszana jest szkoda
- Dane sprawcy szkody:
- Imię i nazwisko / nazwa firmy
- Adres zameldowania / siedziby
- Data godzina i miejsce powstania szkody
- Przebieg (okoliczności) zdarzenia
- Przyczyny i zakres szkody
- Dane innych uczestników szkody - w przypadku gdy występują w szkodzie,
- Dane Twojego Banku niezbędne do wypłaty odszkodowania:
- Nazwa Banku,
- Numer rachunku bankowego
Potrzebne dokumenty
Jeżeli do rozpatrzenia roszczenia niezbędne będą dodatkowe dokumenty, konsultant poprosi Cię o ich przesłanie.
W przypadku tego zdarzenia najczęściej będą to:
- kopia polisy lub inny dokument potwierdzający objecie ochrona ubezpieczeniowa,
- wszelkie dokumenty potwierdzające okoliczności zdarzenia, ewentualne oświadczenia sprawcy lub świadków
- wykaz zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku zdarzenia przedmiotów ubezpieczenia z podaniem ich ilości, wartości i roku nabycia
- dokumentacja potwierdzająca posiadanie zniszczonych lub uszkodzonych przedmiotów, np: rachunki zakupu, gwarancje
- dowód własności uszkodzonego mienia