Chcesz szybko dostać odszkodowanie?
Zgłoś szkodę on-line:

lub zadzwoń do Centrum Obsługi Klienta Warty: 801 308 308 jeśli jesteś na terytorium RP, lub +48 502 308 308 jeśli jesteś za granicą. Konsultant udzieli ci wszelkich informacji jak zachować się po wypadku, żeby szybko dostać pełne odszkodowanie.
Potrzebne informacje - zgłoszenie telefoniczne
W pierwszej kolejności konsultant poprosi Cię o następujące dane:
- Dane osoby zgłaszającej szkodę:
- Imię i nazwisko
- PESEL, REGON
- Numer telefonu
- Adres zamieszkania / zameldowania
- Dane osoby ubezpieczonej
- Imię i nazwisko
- PESEL, REGON
- Numer telefonu
- Adres zamieszkania / zameldowania
- Numer polisy, z której zgłaszana jest szkoda lub numer Certyfikatu lub numer umowy leasingu operacyjnego
- Dane kontaktowe do sprawcy (jeśli jest znany)
- Data godzina i miejsce powstania szkody,
- Przebieg (okoliczności) zdarzenia
- Przyczyna, przedmiot i zakres szkody
- Adres komendy policji, numer sprawy
- Dane Twojego Banku niezbędne do wypłaty odszkodowania:
- Nazwa Banku
- Numer rachunku bankowego
Potrzebne dokumenty
Jeżeli do rozpatrzenia roszczenia niezbędne będą dodatkowe dokumenty, konsultant poprosi Cię o ich przesłanie.
W przypadku tego zdarzenia najczęściej będą to:
- dokumenty potwierdzające tytuł prawny do lokalu (umowa najmu, akt własności itp.)
- protokół spisany przez administratora, zarządcę lub właściciela budynku
- potwierdzenie lub protokół policji oraz straży pożarnej
- szczegółowy wykaz uszkodzonego mienia
- w przypadku nakładów inwestycyjnych oraz wyposażenia – dowód posiadania (faktura zakupu, wypis z ewidencji środków trwałych)
- ekspertyza serwisu – dotyczy uszkodzenia sprzętu elektrycznego oraz maszyn
- oświadczenie o nie ubieganiu się o odszkodowanie z innej umowy ubezpieczenia
- oświadczenie czy przedsiębiorca jest lub nie jest podatnikiem podatku VAT
- w przypadku cesji z umowy ubezpieczenia – zgoda banku/leasingodawcy na wypłatę odszkodowania na Twoją rzecz