Druga opinia medyczna

  • analiza i weryfikacja Twojej diagnozy przez światowych ekspertów medycznych 
  • opracowanie planu i wskazanie dostępnych metod leczenia 
  • organizacja i pokrycie kosztów wydania drugiej opinii 

Chcesz poznać ofertę? Podaj dane

Nieprawidłowy numer telefonu.
To pole jest wymagane. Uzupełnij je.
To pole jest wymagane. Uzupełnij je.
Zły format kodu pocztowego.

* Administratorem danych osobowych jest TUiR „Warta” S.A. oraz TUnŻ „Warta” S.A. i będą one służyły do obsługi zgłoszenia. Więcej informacji o zasadach przetwarzania kliknij tutaj

Ekspert medyczny który może przygotować drugą opinię medyczną

O ubezpieczeniu

Druga opinia medyczna to ubezpieczenie będące ważnym wsparciem w procesie leczenia:

  • nie tracisz czasu na szukanie dostępnych metod leczenia,

  • możesz skupić się na leczeniu, z poczuciem że Twoja diagnoza oraz plan leczenia są właściwe,

  • uzyskasz odpowiedzi na swoje pytania związane z procesem leczenia i rokowaniami.

Czytaj więcej Zwiń

Dla kogo ubezpieczenie

Kiedy działa ubezpieczenie

  • Z Drugiej opinii medycznej skorzystasz, kiedy choroba (Twoja lub dziecka) została zdiagnozowana w trakcie trwania naszej ochrony.
  • Warta przetłumaczy dokumenty,  przekaże do lekarza konsultanta specjalizującego się w leczeniu danego przypadku w wybranej placówce zagranicznej. Dodatkowo, Twój lekarz prowadzący może się skonsultować z lekarzem wydającym opinię aby omówić szczegóły i kontynuować z Tobą wskazany proces leczenia. 
Ważne

W Drugiej opinii medycznej stosowany jest otwarty katalog chorób, wystarczy że choroba jest sklasyfikowana w „Międzynarodowej Statystycznej Klasyfikacji Chorób i Problemów Zdrowotnych” i zdiagnozowana w okresie udzielania ochrony ubezpieczeniowej. Odpowiedzialność Warty nie obejmuje kosztu wizyt lekarskich i badań diagnostycznych zaleconych w Drugiej opinii medycznej lub niezbędnych do jej sporządzenia.

Co zyskujesz

Kiedy nie działa ubezpieczenie

  • Nie będzie można skorzystać z drugiej opinii medycznej, jeżeli choroba (Twoja lub dziecka) została zdiagnozowana przed zawarciem umowy lub w pierwszych 90 dniach umowy ubezpieczenia.

Krok po kroku - proces uzyskania drugiej opinii medycznej

1

Ubezpieczony zgłasza się do Warty

Ubezpieczony kontaktuje się z Centrum Obsługi Ubezpieczenia Warta (COU Warta)
tel.  22 458 46 47 (koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora).

2

Warta weryfikuje ubezpieczonego

COU Warta weryfikuje ubezpieczonego i potwierdza odpowiedzialność Warty. 

3

Ubezpieczony przesyła dokumentację medyczną

Ubezpieczony przesyła dokumentację dotyczącą zdiagnozowanej choroby (np. kartę leczenia szpitalnego) na wskazany adres/adres e-mail.

4

Warta weryfikuje dokumentację i wskazuje ośrodki medyczne

COU Warta weryfikuje otrzymaną dokumentację i wskazuje 3 wiodące ośrodki medyczne za granicą specjalizujące się w leczeniu zdiagnozowanej choroby.

5

Ubezpieczony wybiera ośrodek medyczny

Ubezpieczony wybiera jeden ośrodek medyczny, który ma przygotować drugą opinię medyczną, spośród 3 zaproponowanych przez COU Warta.

6

Warta tłumaczy dokumentację medyczną i przekazuje do wybranego ośrodka

COU Warta dokonuje tłumaczenia dokumentacji medycznej na właściwy język. Dane ubezpieczonego są w tłumaczeniu zanonimizowane. Przetłumaczona dokumentacja zostaje przekazana do ośrodka medycznego, który został wybrany przez Ubezpieczonego.

7

Ośrodek wydaje drugą opinię medyczną

Wiodący Ośrodek Kliniczny wydaje drugą opinię medyczną oraz przekazuje ją do COU Warta.

8

Warta przekazuje Ubezpieczonemu opinię medyczną

COU Warta przekazuje Ubezpieczonemu przetłumaczoną na język polski drugą opinię medyczną.

Uzupełniające ubezpieczenia

Najczęściej zadawane pytania o ubezpieczenie

Przydatne dokumenty

Może zainteresuje Cię również

Porady

Druga opinia medyczna - czym jest i co warto wiedzieć?

Druga Opinia Medyczna to dodatkowe ubezpieczenie umożliwiające skonsultowanie postawionej diagnozy lekarskiej i planu leczenia u lekarza konsultanta za granicą. Oferowane jest wraz z polisą na życie.