Zakup polisy OC/AC online

Jak korzystać z kalkulatora OC/AC?

Aby obliczyć składkę online musisz wypełnić wszystkie pola w formularzu kalkulatora OC/AC. Uzupełnij informacje dotyczące danych pojazdu, danych właściciela, wybierz interesujący Cię pakiet ubezpieczeniowy oraz liczbę rat i preferowany sposób płatności. Następnie uzupełnij dane Ubezpieczającego i okres obowiązywania ochrony, zapoznaj się regulaminem i dokonaj płatności przelewem. 
 
W sytuacji gdy pytania, które zadajemy w kalkulatorze OC/AC są niejasne, pomocne mogą być nasze podpowiedzi, które pojawiają się po kliknięciu na ikonę Ⓘ obok pytania w formularzu.
 
W przypadku dalszych wątpliwości, po kliknięciu w ikonę czatu w lewym dolnym rogu ekranu możesz skonsultować się z naszymi konsultantami, którzy służą pomocą podczas całego procesu zakupowego.
 
Na każdym etapie procesu możesz również skontaktować się z Agentem i zostawić nam  informację o tym, że jesteś zainteresowany zakupem ubezpieczenia – w ciągu 48 godzin Agent podejmie próbę kontaktu z Tobą, aby przedstawić ofertę.
Zakup polisy OC/AC online

Jak mam opłacić kolejną ratę?

Numer konta bankowego, należną kwotę oraz datę płatności znajdziesz na mailu. Gdy będzie zbliżał się termin płatności, wyślemy maila z przypomnieniem.

Zakup polisy OC/AC online

Nie dostałem polisy komunikacyjnej na e-mail

Polisę możesz pobrać na stronie podziękowania oraz na wskazany w formularzu adres e-mail, który otrzymasz po udanej transakcji zakupu ubezpieczenia. Jeśli nie widzisz wiadomości z Twoją polisą OC/AC w swojej skrzynce pocztowej, sprawdź folder ze spamem. Jeżeli jednak nadal nie masz dostępu do swojej polisy, skontaktuj się z naszą Infolinią pod nr +48 502 308 308, w celu potwierdzenia poprawności wypełnionych danych kontaktowych. Konsultanci Warty pomogą w dostarczeniu Ci zakupionej polisy komunikacyjnej.  

Zakup polisy OC/AC online

Nie dostałem OWU

OWU wysyłamy na podany przez Ciebie adres e-mail jeszcze przed zakończeniem transakcji. OWU i inne dokumenty możesz również pobrać na ekranie podsumowania procesu. Jeżeli nie widzisz OWU na swojej skrzynce pocztowej, sprawdź folder ze spamem. Pamiętaj również, że wszystkie zarówno aktualne jak i archiwalne dokumenty dostępne są na naszej stronie internetowej. 

Zakup polisy OC/AC online

Nie wiem jak otworzyć dokument polisy

Polisy wysyłane do Ciebie mailowo są szyfrowane w celu ochrony Twoich danych Twoim numerem PESEL osoby Ubezpieczającej. Jeżeli nie możesz otworzyć dokumentu polisy po wpisaniu swojego numeru PESEL skontaktuj się z naszą Infolinią pod nr +48 502 308 308. Konsultanci Warty pomogą Ci uzyskać dostęp do Twojej polisy.

Zakup polisy OC/AC online

Usunąłem maila z zakupioną polisą

W celu odzyskania dokumentu swojej polisy skontaktuj się z naszą Infolinią telefonicznie pod nr +48 502 308 308. Sugerujemy jednak, żeby niezwłocznie po zawarciu umowy pobrać sobie niezbędne dokumenty, aby uniknąć takich sytuacji.

Zakup polisy OC/AC online

Zmieniłem maila od momentu zakupu ubezpieczenia, jak mogę otrzymać dokumenty wznowieniowe na nowego maila?

Wypełnij formularz zmiany danych, dostępny w mailu potwierdzającym zakup polisy, a konsultanci Warty zapewnią wysłanie dokumentów na odpowiednią skrzynkę, kiedy będzie się zbliżał czas na wznowienie polisy. 

Zakup polisy OC/AC online

Kupiłem jednocześnie ubezpieczenie dotyczące tego samego przedmiotu online i u Agenta

Jeśli zawarłeś umowę przez Internet,  możesz od niej odstąpić w terminie 30 dni od daty  jej zawarcia. W tym celu wypełnij formularz odstąpienia od umowy dostępny na stronie wypowiedzenie umowy. W formularzu podaj nr konta bankowego, aby otrzymać zwrot składki. 

Zakup polisy OC/AC online

Płatność wygasła

Umowę z nami zawierasz dopiero w momencie dokonania płatności. W ten sposób mamy pewność, że wszystkie Twoje dane, o które prosiliśmy na procesie są podane prawidłowo. Jeśli Twoja płatność wygasła, umowa nie została zawarta. W takiej sytuacji na adres e-mail podany w formularzu dostaniesz maila z informacją dotyczącą anulowania płatności – znajdziesz tam link dzięki, któremu możesz ponowić płatność do końca dnia bieżącego.