Jak korzystać z kalkulatora OC/AC?
Jak mam opłacić kolejną ratę?
Numer konta bankowego, należną kwotę oraz datę płatności znajdziesz na mailu. Gdy będzie zbliżał się termin płatności, wyślemy maila z przypomnieniem.
Nie dostałem polisy komunikacyjnej na e-mail
Polisę możesz pobrać na stronie podziękowania oraz na wskazany w formularzu adres e-mail, który otrzymasz po udanej transakcji zakupu ubezpieczenia. Jeśli nie widzisz wiadomości z Twoją polisą OC/AC w swojej skrzynce pocztowej, sprawdź folder ze spamem. Jeżeli jednak nadal nie masz dostępu do swojej polisy, skontaktuj się z naszą Infolinią pod nr +48 502 308 308, w celu potwierdzenia poprawności wypełnionych danych kontaktowych. Konsultanci Warty pomogą w dostarczeniu Ci zakupionej polisy komunikacyjnej.
Nie dostałem OWU
OWU wysyłamy na podany przez Ciebie adres e-mail jeszcze przed zakończeniem transakcji. OWU i inne dokumenty możesz również pobrać na ekranie podsumowania procesu. Jeżeli nie widzisz OWU na swojej skrzynce pocztowej, sprawdź folder ze spamem. Pamiętaj również, że wszystkie zarówno aktualne jak i archiwalne dokumenty dostępne są na naszej stronie internetowej.
Nie wiem jak otworzyć dokument polisy
Polisy wysyłane do Ciebie mailowo są szyfrowane w celu ochrony Twoich danych Twoim numerem PESEL osoby Ubezpieczającej. Jeżeli nie możesz otworzyć dokumentu polisy po wpisaniu swojego numeru PESEL skontaktuj się z naszą Infolinią pod nr +48 502 308 308. Konsultanci Warty pomogą Ci uzyskać dostęp do Twojej polisy.
Usunąłem maila z zakupioną polisą
W celu odzyskania dokumentu swojej polisy skontaktuj się z naszą Infolinią telefonicznie pod nr +48 502 308 308. Sugerujemy jednak, żeby niezwłocznie po zawarciu umowy pobrać sobie niezbędne dokumenty, aby uniknąć takich sytuacji.
Zmieniłem maila od momentu zakupu ubezpieczenia, jak mogę otrzymać dokumenty wznowieniowe na nowego maila?
Wypełnij formularz zmiany danych, dostępny w mailu potwierdzającym zakup polisy, a konsultanci Warty zapewnią wysłanie dokumentów na odpowiednią skrzynkę, kiedy będzie się zbliżał czas na wznowienie polisy.
Kupiłem jednocześnie ubezpieczenie dotyczące tego samego przedmiotu online i u Agenta
Jeśli zawarłeś umowę przez Internet, możesz od niej odstąpić w terminie 30 dni od daty jej zawarcia. W tym celu wypełnij formularz odstąpienia od umowy dostępny na stronie wypowiedzenie umowy. W formularzu podaj nr konta bankowego, aby otrzymać zwrot składki.
Płatność wygasła
Umowę z nami zawierasz dopiero w momencie dokonania płatności. W ten sposób mamy pewność, że wszystkie Twoje dane, o które prosiliśmy na procesie są podane prawidłowo. Jeśli Twoja płatność wygasła, umowa nie została zawarta. W takiej sytuacji na adres e-mail podany w formularzu dostaniesz maila z informacją dotyczącą anulowania płatności – znajdziesz tam link dzięki, któremu możesz ponowić płatność do końca dnia bieżącego.