
W branży hotelarskiej i restauracyjnej istnieje szereg ryzyk, które mogą wpłynąć na powstanie szkód finansowych, stanowiąc poważne wyzwanie dla właścicieli i dla powodzenia całego biznesu. Zagrożenia te obejmują:
- wystąpienie zdarzenia losowego: pożaru, zalania, wiatru, przepięć elektrycznych, uderzenia pioruna czy innego zdarzenia losowego, stanowiącego poważne zagrożenie dla obiektu i mienia. To również ryzyko zakłócenia lub nawet przerwania działalności, a w konsekwencji dodatkowe koszty związane z utraconymi zyskami i konieczność ponoszenia kosztów stałych pomimo braku przychodów;
- szkody spowodowane przez gości: przebywający w obiekcie goście mogą przypadkowo spowodować szkody, takie jak: zaprószenie ognia, pozostawienie otwartych kranów czy nieumiejętne korzystanie z urządzeń, co może prowadzić do zalania lub innych zniszczeń;
- włamania i kradzieże: włamania oraz kradzieże mienia, również z hotelowych pokoi i pomieszczeń dostępnych dla gości, stanowią poważne zagrożenie dla bezpieczeństwa i majątku;
- uszkodzenia mienia klientów przez pracowników: pracownicy mogą przypadkowo uszkodzić lub zniszczyć mienie klientów, np. podczas sprzątania lub obsługi w restauracji, co może prowadzić do roszczeń odszkodowawczych;
- zbiorowe zatrucia pokarmowe: ryzyko zatrucia pokarmowego występuje wówczas, gdy goście hotelowi lub restauracyjni spożyją nieprawidłowo przechowywane lub przygotowane jedzenie. W konsekwencji może to spowodować zbiorowe zatrucie i pociągnąć za sobą skutki prawne;
- wypadki i urazy gości: poważnym ryzykiem są również wypadki i urazy, które mogą spotkać gości w wyniku poślizgnięcia się na mokrej posadzce lub nieodśnieżonym chodniku;
- imprezy związane z pokazem sztucznych ogni: organizacja imprez dodatkowych z pokazem sztucznych ogni niesie ryzyko wypadków i poważnych szkód, zarówno dla gości, jak i mienia;
- zakażenia bakterią w basenie: niedostateczna higiena basenu może prowadzić u gości do zakażeń bakteryjnych, co stanowi istotne zagrożenie dla ich zdrowia i dla wizerunku hotelu.
- następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników: ryzyko uszkodzenia ciała lub stałego uszczerbku na zdrowiu pracowników stanowi kolejne ważne wyzwanie dla właścicieli, również w kontekście ciągłości działania hotelu czy restauracji.
Odpowiednia polisa ubezpieczeniowa - klucz do bezpiecznego prowadzenia biznesu!
Straty finansowe w przypadku większych szkód mogą zakłócić normalne funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Niedziałający obiekt może prowadzić do utraty dochodu właściciela, a jednocześnie generować koszty stałe, np. pensje pracowników czy raty kredytowe. Wybierając pakiet ubezpieczeń WARTA EKSTRABIZNES PLUS, wybierasz nie tylko kompleksową ochronę, ale również zaufanego partnera, który jest obecny na rynku od lat i cieszy się uznaniem klientów. Daj swojemu biznesowi najlepszą opiekę i zabezpiecz go z WARTĄ.
Zerknij, jakie ryzyka powinna zawierać kompleksowa polisa dla firmy hotelarskiej i restauracyjnej:
Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk |
|
Ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku |
|
Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego |
|
Ubezpieczenie ładunków w transporcie |
|
Ubezpieczenie od przestoju |
|
Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w wariancie Komfort (z OC za produkt) |
|
Następstwa nieszczęśliwych wypadków | W tym świadczenia dodatkowe dla pracodawcy: na zatrudnienie pracownika na zastępstwo, pokrycie opłat w przypadku przerwy w działalności po nieszczęśliwym wypadku |
Assistance |
|
PAKIETY BEZPIECZEŃSTWA |
---|
Nazwa | Zakres |
---|---|
WYKUPIENIE FRANSZYZ | możliwość wykupienia lub zmniejszenia wysokości franszyz |
PAKIET BEZPIECZEŃSTWA MIENIE | wyrównanie sum ubezpieczenia błąd w deklaracji miejsca ubezpieczenia akceptacja obniżonego standardu zabezpieczeń brak deklaracji przedmiotu ubezpieczenia brak potrącania zużycia technicznego |
PAKIET BEZPIECZEŃSTWA OC | OC za szkody w zakresie określonym w klauzulach dodatkowych z Załącznika nr 6 OWU Warta Ekstrabiznes Plus do limitu łącznego 20 000 zł |
Chcesz poznać pełną ofertę?
Zamieszczone na stronie informacje mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty
w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Produkt przygotowany został przez TUiR „WARTA” S.A. i TUnŻ „WARTA” S.A.
Szczegółowe warunki dotyczące zakresu ubezpieczenia, wyłączenia i ograniczenia odpowiedzialności
ubezpieczyciela, znajdują się w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia dostępnych na www.warta.pl oraz w placówkach TUiR „WARTA” S.A. i TUnŻ „WARTA” S.A.