Kup ubezpieczenie online
Zakup ubezpieczenia online jest bezpieczny
Najczęściej zadawane pytania
Kolejną ratę możesz zapłacić przelewem lub po zalogowaniu do Moja Warta. Po szczegóły do przelewu sięgnij do swojej polisy, znajdziesz tam dane potrzebne do opłacenia kolejnej raty, czyli:
- termin płatności,
- kwotę,
- numer konta do wpłaty.
Zaloguj się do Moja Warta - na ekranie głównym zobaczysz polisę i przycisk Opłać (wyświetlany obok polisy 30 dni przed datą płatności kolejnej raty lub gdy masz zaległą płatność). Dostępne formy płatności to: BLIK, przelew online, karta płatnicza i kredytowa, Googlepay, Applepay. W przypadku płatności z Moja Warta trzeba podać adres e-mail - wymagany przez dostawcę płatności w celu komunikowania statusu transakcji.
Możesz pobrać polisę ze strony, na którą przekierowaliśmy Cię po udanej płatności, a także po zalogowaniu się do Moja Warta. Polisę wyślemy także jako załącznik na wskazany przez Ciebie adres e-mail. Jeśli nie widzisz wiadomości z polisą w swojej skrzynce, sprawdź folder ze spamem. Tam też nie ma Twojej polisy? Zadzwoń pod numer: +48 502 308 308 (koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora), aby potwierdzić poprawność wypełnionych danych kontaktowych. Nasi konsultanci pomogą Ci rozwiązać problem.
OWU wysyłamy na podany przez Ciebie adres e-mail jeszcze przed zakończeniem transakcji. Możesz również pobrać OWU i inne dokumenty na ekranie podsumowania procesu. Jeżeli nie widzisz OWU na swojej skrzynce pocztowej, sprawdź folder ze spamem. Pamiętaj też, że zarówno aktualne, jak i archiwalne dokumenty znajdziesz na naszej stronie internetowej.
Szyfrujemy polisy wysyłane na podany adres e-mail, by chronić Twoje dane. Gdy chcesz otworzyć dokument, wpisz hasło, które wysyłamy SMS-em na numer telefonu wskazany podczas zakupu Jeżeli nadal nie możesz otworzyć dokumentu, zadzwoń pod numer: +48 502 308 308 (koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora). Nasi konsultanci pomogą Ci uzyskać dostęp do polisy.
Zaloguj się do Moja Warta. Aktualne polisy są widoczne od razu po zalogowaniu. Polisy archiwalne znajdują się w osobnej sekcji. Niektóre polisy zawarte online (turystyczne dotyczące podróży za granicę i w Polsce) mogą być dostępne z opóźnieniem. Jeśli nie możesz skorzystać z Moja Warta lub nie znajdujesz tam polisy zadzwoń pod numer: +48 502 308 308 (koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora). Nasi konsultanci pomogą Ci odzyskać dokument.
Wypełnij formularz zmiany danych na polisie zawartej online. Nasi konsultanci wyślą Ci dokumenty na odpowiednią skrzynkę, kiedy będzie zbliżał się czas wznowienia polisy.
Możesz również samodzielnie odnowić:
- Polisę OC/AC – przejdź do wznowienia (aby poznać ofertę odnowienia polisy na kolejny rok, musisz podać numer rejestracyjny oraz swoją datę urodzenia.
- Polisę ubezpieczenia nieruchomości – przejdź do wznowienia.
Jeśli umowa została zawarta przez Internet, możesz od niej odstąpić w ciągu 30 dni. Wystarczy, że wypełnisz formularz odstąpienia od umowy dostępny na stronie Pomoc i obsługa.
Jeśli Twoja płatność wygasła lub masz inny problem z dokonaniem płatności nie zawarliśmy umowy ubezpieczenia. W takiej sytuacji do końca dnia masz czas na ponowienie płatności.
Ubezpiecz się u Agenta
Składka OC z Assistance Standard w wysokości 375 zł rocznie została wyliczona dla Klienta w wieku 51 lat, mieszkańca Rybarzowic, powiat bielski, właściciela Toyoty Auris.
Warta jest nr 1 pod względem jakości likwidacji szkód majątkowych, w tym szkód komunikacyjnych (w Polsce) wg sprawozdania Rzecznika Finansowego. Na podstawie danych dotyczących wniosków kierowanych do Rzecznika Finansowego w 2024 r. w związku z działalnością poszczególnych podmiotów rynku ubezpieczeniowego działu II – w porównaniu do ich udziału w rynku (stan na 2024 r).
Materiały prezentowane na tej stronie, w takim zakresie w jakim nie są czynnościami dystrybucji ubezpieczeń, mają charakter marketingowy i reklamowy dotyczący produktów TUiR Warta oraz TUnŻ Warta i nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 kodeksu cywilnego.