MATERIAŁ MARKETINGOWY

WARTA Moto Assistance

Holowanie bez limitu kilometrów na terenie Polski oraz auto zastępcze nawet do 30 dni, to wciąż unikatowa oferta usług assistance na naszym rynku. Zobacz co jeszcze gwarantują nasze pakiety.

1.

Pomoc dopasowana do potrzeb

W Warcie możesz wybrać wariant assistance, który odpowiada Twoim potrzebom. Skorzystaj z jednego z czterech rocznych wariantów: Standard, Złoty, Złoty+, Platynowy lub krótkoterminowego – Podróżnik15

2.

Holowanie nawet bez limitu kilometrów

Wybierając pakiet Platynowy nie ograniczają Cię żadne limity holowania w Polsce. Pokryje on również koszt holowania za granicą aż do 1200 km.

3.

Kompleksowa pomoc w razie awarii

W ramach odpłatnych pakietów assistance, w przypadku awarii podejmiemy próbę usprawnienia auta na miejscu lub odholujemy samochód do warsztatu. W wariantach assistance Złoty + oraz Platynowy oferujemy w przypadku awarii auto zastępcze na 5 dni.

4.

Podstawowa pomoc po wypadku dla każdego

Kupując w Warcie polisę OC Komfort czy AC Standard otrzymasz w cenie holowanie pojazdu do 100 km, informację serwisową czy usługę przekazania wiadomości. Do AC Komfort dołączamy m.in. usługę samochodu zastępczego po wypadku lub kradzieży do 5 dni.

5.

Pomoc w razie awarii bez względu na wiek pojazdu

W wariancie Złoty+ uzyskasz pomoc nie tylko po wypadku ale też awarii pojazdu bez względu na jego wiek.

 

 

Co warto wiedzieć o WARTA Moto Assistance?

Kliknij jedną z zakładek, aby zapoznać sie z dodatkowymi informacjami.

  • Zakres ochrony
  • Warianty
  • Zawarcie umowy
  • Składki
  • Komu polecamy WARTA Moto Assistance?
  • Każdemu, kto kupuje w WARCIE OC lub AC i chce zagwarantować sobie pomoc w razie problemów z autem. Jej zakres zależy od tego, który z czterech wariantów wybierzesz: Standard, Złoty, Złoty+ czy Platynowy.

     

    Zobacz porównanie dostępnych wariantów.

  • Kiedy zadziała polisa assistance?
  • W zależności od wybranego wariantu polisa assistance może zadziałać w razie:

    • wypadku,
    • awarii,
    • innych zdarzeń losowych,
    • kradzieży.
  • Co jest uznawane za wypadek w umowie assistance?
  • Wypadek w assistance to zdarzenie powodujące unieruchomienie pojazdu, a w szczególności:

    • zderzenie z człowiekiem, zwierzęciem, autem i każdym innym przedmiotem, jak również wpadnięcie do wody,
    • działanie osób trzecich w tym m.in. kradzież elementów pojazdu, wandalizm (np. przecięcie kół, wybicie szyby), włamanie (np. zniszczenie stacyjki) lub zwierząt (m.in. przegryzienie przewodów przez zwierzęta,
    • pożar lub wybuch, zarówno z wewnątrz, jak i z zewnątrz pojazdu.
  • Co to jest awaria w umowie assistance?
  • Awaria w assistance to unieruchomienie pojazdu z powodu niesprawności systemów mechanicznych, elektrycznych, elektronicznych, hydraulicznych, pneumatycznych i optycznych auta.

  • Co oznacza termin "inne zdarzenie" w umowie assistance?
  • Inne zdarzenia w assistance to niemożność korzystania z ubezpieczonego pojazdu na skutek:

    • braku powietrza w oponie/oponach,
    • rozładowania akumulatora,
    • braku paliwa, zamarznięcia paliwa lub użycia niewłaściwego paliwa,
    • zagubienia kluczy czy innych urządzeń potrzebnych do otwarcia lub uruchomienia auta,
    • zatrzaśnięcia w aucie kluczy lub innych urządzeń potrzebnych do otwarcia pojazdu.
  • Co to jest kradzież w umowie assistance?
  • Za kradzież uznajemy każdą sytuację, w której został dokonany zabór ubezpieczonego pojazdu, zamkniętego na zamki fabryczne oraz utratę pojazdu na skutek rozboju.

  • Do jakich kwot będą pokrywane koszty pomocy?
  • Koszty pomocy realizowanej pomocy ogranicza sum ubezpieczenia dla wszystkich świadczeń, która wynosi:

    • 5 tys. zł dla wariantu Standardowego,
    • 10 tys. zł dla wariantu Złotego,
    • 20 tys. zł dla wariantu Złotego+,
    • 50 tys. zł dla wariantu Platynowego.

     

    oraz w przypadku holowania limity kilometrów określone dla każdego wariantu

  • Jaką pomoc gwarantuje wariant assistance Standard?
  • Assistance Standard to wariant gwarantujący pomoc tylko w razie wypadku, w zakresie pokrycia kosztów holowania po wypadku do 100 km od miejsca zdarzenia, udzielenia pomocy informacyjnej czy przekazania  wiadomości.

    Zobacz porównanie przykładowego zakresu pomocy w poszczególnych wariantach.

  • Jaką pomoc gwarantuje wariant Złoty?
  •  

    To wariant gwarantujący pomoc nie tylko w razie wypadku (bez względu na odległość od domu), ale też awarii, kradzieży czy innych zdarzeń losowych (jeśli zdarzenie ma miejsce powyżej 25 km od miejsca zamieszkania). Zapewnia prawo do wynajmu samochodu zastępczego po wypadku lub kradzieży nawet na 5 dni.

    Zobacz porównanie przykładowego zakresu pomocy w poszczególnych wariantach.

  • Jaką pomoc gwarantuje wariant Złoty+?
  •  

    To wariant gwarantujący pomoc nie tylko w razie wypadku, ale też awarii, kradzieży czy innych zdarzeń losowych bez względu na odległość od domu. Zapewnia prawo do wynajmu samochodu zastępczego po wypadku lub kradzieży nawet na 10 dni, a w razie awarii nawet na 5 dni.

    Zobacz porównanie przykładowego zakresu pomocy w poszczególnych wariantach.

  • Jaką pomoc gwarantuje wariant Platynowy?
  • To obecnie jeden z najszerszych na rynku wariantów assistance. Gwarantuje m.in. w przypadku zdarzeń powstałych na terenie Polski holowanie bez limitu kilometrów  natomiast w przypadku  zdarzeń powstałych poza RP holowanie realizowane jest na odległość aż 1200 km, wynajem pojazdu zastępczego po wypadku lub kradzieży nawet na 15 dni (a nawet do 30 dni w przypadku naprawy w warsztacie partnerskim WARTY), a po awarii na 5 dni, a nawet organizację usługi wymiany opon.

     

    Zobacz porównanie przykładowego zakresu pomocy w poszczególnych wariantach.

  • Czy do samego OC można kupić assistance?
  • Tak, jeśli uważasz, że dołączany do OC wariant Standard, działający tylko w razie wypadku, ma zbyt wąski zakres, przy zawarciu ubezpieczenia OC możesz dokupić wariant Złoty lub Złoty+  (Złoty+ tylko dla posiadaczy samochodów osobowych) – które mają szeroki zakres ochrony! Zapewniają pomoc również w razie awarii czy innych zdarzeń, np. braku paliwa czy przedziurawienia opony. Gwarantują. wyższe limity odległości holowania.

  • Czy są jakieś limity wieku auta, dla którego można kupić assistance?
  • Nie. Warianty Standard, Złoty i Złoty+ są dostępne bez względu na wiek posiadanego auta. Tylko najszerszy wariant Platynowy można kupić dla aut nie starszych niż 10 lat.

  • Jakie assistance można dokupić do AC?
  • Jeśli wybierzesz wariant AC Komfort, wariant Złoty WMA maszw cenie AC Komfort, Złoty+ oraz Platynowy jest dostępny za dodatkową opłatą. W przypadku AC Standard – wariant Standardowy jest w cenie AC Standard ale możesz dokupić warianty Złoty i Złoty+.

  • Jakie rodzaje aut może objąć Warta Moto Assistance?
  • To oferta dla posiadających samochody osobowe, ciężarowo-osobowe, kempingowe i ciężarowe, o ile ich dopuszczalna masa całkowita nie przekracza 3,5 tony, przyczep o ładowności do 750 kg (z zastrzeżeniem braku świadczenia pojazdu zastępczego) i motocykli.

  • Ile kosztuje ubezpieczenie WARTA Moto Assistance?
  • Ceny poszczególnych wariantów assistance zależą o tego, do jakich umów są one dokupowane. Wariant Standard jest dołączany do wszystkich umów OC i AC Standard w cenie polisy. Z kolei dla zawierających umowę AC Komfort w cenie tego ubezpieczenia jest wariant Złoty. Ten sam Wariant Złoty dla kupującego samo OC lub AC Standard kosztuje 81 zł rocznie.

     

    Więcej informacji u agentów

  • Jak można opłacać składki?
  • W przypadku umów zawieranych na rok, czyli wariantów Złoty, Złoty+ i Platynowy, można opłacać składkę jednorazowo, w dwóch lub czterech ratach.

    W przypadku wariantu Podróżnik15, zawieranego na 15 dni, składkę opłaca się wyłącznie jednorazowo.

Zadaj własne pytanie

Warto też rozważyć...