Pomoc i obsługa

Obsługa polisy

Mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa

Prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą? Mały biznes? A może średnią, ale wciąż rosnącą firmę? Skontaktuj się przez formularz i sprawdź, co możemy dla Ciebie zrobić.

Korporacje

Odpowiadasz za ubezpieczenia w Twojej korporacji? Jeśli chcesz załatwić sprawę związaną z trwającą polisą, skieruj się do najbliższego Doradcy.

Ubezpieczenia rolne

Prowadzisz gospodarstwo? Kwestie związane z jego ubezpieczeniem załatwisz przez formularz internetowy. 
Po prostu wybierz temat swojej sprawy:

Pomoc 24/7 (Assistance)

Jesteś klientem Warty i potrzebujesz pomocy po wypadku, kolizji lub innym zdarzeniu? 

Zadzwoń – jesteśmy dostępni przez całą dobę.

 

Zadzwoń na infolinię

Pomoc 24/7 (Assistance)

Jeśli potrzebujesz pomocy, zadzwoń na infolinię, aby skorzystać z Assistance.

Jeżeli potrzebujesz wezwać pogotowie, straż pożarną lub policję zadzwoń pod numer 112. 

Zgłoszenie szkody

Wystarczy wypełnić prosty formularz internetowy, 
a jeśli chcesz dołączyć jakieś dokumenty, 
potrzebny jest tylko skan lub zdjęcie.

Najczęściej zadawane pytania

Jak wprowadzić zmiany w umowie ubezpieczenia?

W Warcie możesz zmienić dane w polisie u najbliższego Agenta.

Jeśli potrzebujesz zaktualizować numer telefonu, wystarczy zadzwonić na naszą infolinię pod numer +48 502 308 308 lub +48 801 308 308 i poinformować konsultanta o zmianie numeru telefonu.

 

Jak zgłosić szkodę?

Skorzystaj z formularzy szkodowych wybierając odpowiedni temat, w zależności od tego czy szkoda dotyczy majątku firmy lub pracowników.

Przygotuj dane uczestników zdarzenia, dane osobowe uczestników zdarzenia, informacje dotyczące przedmiotu szkody.

 

Co powinienem zrobić w przypadku szkody?

Jeżeli to możliwe, postaraj się od razu zapobiec powiększaniu się szkody. Zabezpiecz pojazd lub inne mienie do czasu kontaktu lub przyjazdu naszego pracownika. Jeśli konieczne jest uprzątnięcie miejsca szkody – postaraj się zrobić dokumentację fotograficzną. Jeśli zachodzi podejrzenie, że powstała szkoda jest wynikiem przestępstwa – powiadom Policję lub odpowiednie służby.

Jeżeli potrzebujesz pomocy w zakresie oferty Assistance, skontaktuj się ze wskazanym na polisie działem lub naszą Infolinią.

Następnie zgłoś zdarzenie za pomocą naszego formularza do zgłaszania szkód.

Czym jest Program Pomocy Poszkodowanym i jak pomagamy?

W 2018 r. uruchomiliśmy w Warcie Program Pomocy Poszkodowanym. Naszym celem jest zaoferowanie osobom poszkodowanym w wypadkach zgłaszanych w ramach polis OC profesjonalnej pomocy w celu poprawy ich stanu zdrowia i wsparcie w powrocie do wcześniejszych aktywności realizowanych w życiu codziennym. W tym celu oferujemy osobom poszkodowanym kompleksową opiekę medyczną, opartą na dogłębnej i rzeczywistej diagnostyce oraz realnym planie leczenia, który opracowywany jest przy aktywnym udziale naszych pracowników. Opiekunowie klientów wspierają osoby poszkodowane w trakcie realizacji programu i dbają o to, aby ich leczenie i rehabilitacja przebiegały jak najbardziej efektywnie. Opracowany przez specjalistów plan jest szansą na poprawę stanu zdrowia i powrót do wcześniejszej aktywności fizycznej osób poszkodowanych.

Jak pomagamy?

  • Organizujemy leczenie – wizyty, badania, konsultacje
  • Zapewniamy rehabilitację medyczną,
  • Finansujemy protezowanie oraz zakup lub wypożyczenie sprzętu medycznego
  • Organizujemy wsparcie psychologiczne
  • Dostosowujemy mieszkanie do potrzeb klientów
  • Przekazujemy informacje dotyczące fundacji i stowarzyszeń
Jak otrzymać zaświadczenie o przebiegu ubezpieczenia?

Dokument wystawiany jest w języku polskim i angielskim. Wypełnij formularz podając numer rejestracyjny jednego ze swoich pojazdów otrzymasz zaświadczenie dla wszystkich Twoich ubezpieczeń komunikacyjnych z ostatnich 10 lat.

Jak uzyskać cesję polisy Warty?

Jeśli chcesz zgłosić cesję możesz skorzystać z formularza uzupełniając niezbędne dane i załączając wymagane dokumenty.
Potrzebny będzie oryginał polisy - skan lub zdjęcie umowy cesji zawartej z bankiem.

Dlaczego wysłaliśmy wezwanie do zapłaty?

Jeżeli otrzymałeś pismo dotyczące opóźnienia w płatnościach, najprawdopodobniej miała miejsce jedna z poniżej opisanych sytuacji. Zapoznaj się z informacjami poniżej i wyślij wymagany dokument za pomocą formularza. Jeżeli kontaktujesz się w innej sprawie, napisz treść w formularzu i wyślij do nas.

  • Nie otrzymaliśmy Twojej wpłaty
    Sprawdź, czy zapłaciłeś i prześlij nam potwierdzenie wpłaty.
  • Twoja polisa wznowiła się automatycznie
    Sprawdź, czy wypowiedziałeś poprzednią polisę i prześlij potwierdzenie.

Jeżeli zawarłeś ubezpieczenie w innym Towarzystwie Ubezpieczeniowym, wypełnij formularz wypowiedzenia umowy OC

  • Sprzedałeś pojazd lub nieruchomość

Powiadom nas o sprzedaży, wypełniając odpowiedni formularz zmiany własności

  • Zezłomowałeś pojazd 
    Wyślij zaświadczenie o demontażu (ze stacji demontażu) lub decyzję o wyrejestrowaniu pojazdu (ze Starostwa Powiatowego) za pomocą formularza
  • Kupiłeś pojazd z naszą polisą
    Skontaktuj się z agentem, który uwzględni Twoje zniżki i przeliczy składkę. 
    Jeżeli ubezpieczyłeś pojazd w innym Towarzystwie Ubezpieczeniowym, wypełnij formularz wypowiedzena. Poinformujemy Cię o składce do zapłaty.

WAŻNE!

Twoja polisa OC nie odnowi się automatycznie, jeżeli nie zapłacisz całej składki.

Naliczamy odsetki za opóźnienie.

Zobacz więcejZwiń

Formularz kontaktowy

Nie znalazłeś swojej sprawy? Napisz, w czym możemy Ci pomóc. Pracownik Warty odezwie się do Ciebie.

Przydatne dokumenty

Nie spełniliśmy Twoich oczekiwań?

Przejdź do formularza i złóż reklamację. Pracownik Warty rozpatrzy Twoją sprawę.